Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@20:18:20 GMT

ایلان ماسک شبکه‌ اجتماعی راه می اندازد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۷۹۰۸

ایلان ماسک شبکه‌ اجتماعی راه می اندازد؟


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، اخیراً در میان مجموعه‌ای از توییت‌های پاسخ به سؤالات افراد درباره‌ی پیشنهاد ماسک برای خرید توییتر و با درنظرگرفتن اینکه مدیرعامل تسلا بخشی از سهام خود را فروخته، توییتی ازطرف مدیرعامل تسلا منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالاً به‌دنبال ساخت شبکه‌ی اجتماعی مخصوص خود است.

ماسک فعلاً در توئیت خود به آدرس دامین تک حرفی اشاره کرده و غیر از این هیچ جزئیاتی درمورد پلتفرم رسانه‌ی اجتماعی او نمی‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این توییت عمدتاً نشان‌ می‌دهد درصورت عدم توافق میان ماسک و توییتر، او همچنان به داشتن یک شبکه‌ی اجتماعی علاقه‌مند است و این پلتفرم کاملاً جدید می‌تواند تحت آدرس X.Com راه‌اندازی شود.

ماسک از قبل، مالکیت دامین X.Com را دراختیار داشت. این دامنه به‌عنوان یک بانک آنلاین شروع به‌کار کرد؛ بانکی که ماسک آن را سال 1999 تأسیس کرده بود و سپس در سال 2000 با یکی از رقبای خود ادغام شد. مدیرعامل تسلا در سال 2017 این دامین را دوباره از پی‌پال خریداری کرد و اکنون با مراجعه به این آدرس فقط یک پس‌زمینه‌ی سفید ساده با یک حرف x در گوشه‌ی سمت چپ بالای آن مشاهده خواهید کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج حسین همدانی سلمان رشدی آیات شیطانی تسلا شبکه اجتماعی محرم ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج حسین همدانی سلمان رشدی آیات شیطانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌مندی ۳۴۲ واحد صنعتی تازه از گاز طبیعی خبر داد و گفت: اکنون شهرستان بهار بیشترین مشترک گاز را در بخش صنعتی استان داراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید الهیاری با اشاره به وجود ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز استان همدان در بخش‌های مختلف توضیح داد: از این تعداد ۴ هزار و ۳۴۶ مشترک در بخش صنعتی هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مشترکان گاز در بخش صنعتی، ۳۴۲ مشترک در سال ۱۴۰۲ به مجموع مشترکان این استان افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: بیشترین مشترک گاز استان در بخش صنعتی با تعداد هزار و ۶۵۸ مورد مشترک مربوط به شهرستان بهار است.

دیگر خبرها

  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید