Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:18:37 GMT

اطلاعیه باشگاه دانمارکی درباره هافبک تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۷۹۱۱

اطلاعیه باشگاه دانمارکی درباره هافبک تیم ملی ایران

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عزت اللهی هافبک ایرانی تیم وایله بولدکلاب دانمارک فصل گذشته به صورت قرضی به تیم الغرافه قطر رفت. وایله فصل گذشته به لیگ دسته اول دانمارک سقوط کرد و پیش بینی می‌شد عزت اللهی این فصل رسماً از تیم وایله جدا شود.

سفر این هافبک ایرانی به کشورهای ترکیه و انگلیس این شائبه را ایجاد کرد که سعید قرار است در تیمی غیر از وایله بازی کند اما انتشار تصویر این بازیکن از حضورش در تمرین تیم دانمارکی، ابهامات را درباره او بیشتر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال باشگاه وایله امروز شنبه با انتشار اطلاعیه‌ای، وضعیت هافبک ایرانی را تشریح و تاکید کرد که حضور عزت اللهی در تمرین وایله برای مدت کوتاهی است و او به زودی راهی باشگاه جدید خواهد شد.

در اطلاعیه این باشگاه دانمارکی آمده است: «سعید عزت اللهی به وایله بازگشته و تا سه هفته آینده در تمرینات تیم اصلی شرکت خواهد کرد تا به باشگاه جدیدش برود. وایله بولدکلاب زمانی که تمامی موارد مربوط به این انتقال انجام شود، اطلاعات بیشتری در این مورد اعلام خواهد کرد.»

عزت اللهی ۲۵ ساله تا پایان سال ۲۰۲۳ با باشگاه بولدکلاب قرارداد دارد.

کد خبر 5562160 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید عزت اللهی دانمارک تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران هیات اجرایی کمیته ملی المپیک کشتی آزاد تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازیهای کشورهای اسلامی تیم فوتبال پرسپولیس تنیس روی میز انتخابات فدراسیون فوتبال کشتی فرنگی کمیته ملی المپیک چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی ثبت نام کاندیداها عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«لوفت‌هانزا» لغو پروازهای خود به تهران را تمدید کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از دویچه وله؛ لوفت‌هانزا در پی بروز تهدید ایران به حمله علیه اسرائیل و عملی‌کردن این تهدید پروازهای خود به هر تهران و تل آویو را به حال تعلیق درآورد. قرار این بود این تعلیق در مورد ایران ۳۰ آوریل (11 اردیبهشت) خاتمه یابد ولی فعلا تا ۹ روز دیگر تمدید می‌شود.

لوفت‌هانزا روز دوشنبه ۲۹ آوریل در اطلاعیه‌ای در توضیح تمدید لغو پروازها به تهران نوشت: «امنیت مسافران و خدمه هواپیماهای این شرکت پیوسته بالاترین اولویت بوده‌ است.»
 
این اطلاعیه همچنین می‌گوید که لوفت‌‌هانزا در برآورد وضعیت امنیتی فعلی نه تنها به داده‌های دولت‌ها بلکه همچنین به ارزیابی‌های مستقل خود متکی است و تصمیماتش را بر مبنای این ارزیابی‌های می‌گیرد".

دیگر خبرها

  • پست احساسی بازیگر «نون خ» برای سعید آقاخانی (فیلم)
  • «لوفت‌هانزا» لغو پروازهای خود به تهران را تمدید کرد
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • گل سعید احمد عباسی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-2 ایران)