Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری آزمون دریافت کد تبلیغ کشوری در دانشگاه‌ها، در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد مهدوی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تأکید بر اهمیت سازماندهی در عرصه تبلیغ دینی، گفت: آزمون کتبی دریافت کد تبلیغ کشوری در دانشگاه‌ها در استان فارس به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مرکز مددکاری و تبلیغ دینی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نهاد رهبری دانشگاه شیراز با حضور مبلغین توانمند و فعال این استان، در راستای بهره‌گیری از ظرفیت تبلیغی و فرهنگی برای دانشگاه‌ها، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام محمد مهدوی شرکت کنندگان در این آزمون را مبلغین فعال حوزه‌های علمیه که تحصیلات سطح ۲ و ۳ را به اتمام رساندند برشمرد و عنوان کرد: این آزمون با حضور ۱۵۰ نفر از مبلغین آقا و خانم استان فارس به طور همزمان در شهرستان‌های شیراز، فسا، گراش و آباده برگزار شد.

وی با بیان اینکه مبلغین نقش مؤثری در بهبود سبک زندگی اجتماعی و فردی مردم خصوصا جامعه دانشگاهی دارند، اظهار کرد: اخذ نمره قبولی و مصاحبه حضوری و دریافت کد تبلیغ در دانشگاه‌ها یک امتیاز برای مُبلغینی است که می‌خواهند در دانشگاه‌ها فعالیت کنند.

مهدوی با بیان اینکه عرصه تبلیغ در دانشگاه‌ها به مبلغین توانمند نیاز دارد، خاطرنشان کرد: اگر طلاب و مبلغین با دانش و اطلاعات لازم از روش‌ها و ابراز‌های جدید تبلیغی، استفاده نمایند، یقینا دانشگاه‌ها و مراکز علمی رنگ و بوی دینی‌تری خواهند داشت و مبلغی در دانشگاه موفق است که نیاز‌های واقعی دانشجو و دانشگاه را بشناسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شیراز دانشگاه های فارس حوزه علمیه رهبری در دانشگاه دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه مراسم شهادت صادق آل محمد امام جعفر بن محمد ظهر شنبه با سخنرانی آیت الله سید شرف‌ الدین ملک حسینی رئیس حوزه علمیه مدرسه خان شیراز، در مدرسه علمیه خان (شیراز، سه راه احمدی) برگزار شد.

در این مراسم سخنران برنامه به ذکر ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و نقش تربیتی امام صادق (ع)، چگونه پایه‌گذاری مذهب تشیع جعفری توسط این امام همام و تأثیر وی بر اعتلای فرهنگ تشیع، شخصیت علمی این امام گرانقدر و برخورد وی با منتقدان و دانشمندان و… پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، لطف الله شیبانی فرماندار شیراز، سرهنگ صادق سلیمی رئیس پلیس راهور استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس از جمله میهمانان این آئین بودند که با استقبال پرشور برگزار شد.

کد خبر 6096429

دیگر خبرها

  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد