Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اصغر زارع گفت: براساس قانون همه سرنشینان عقب نیز علاوه بر سرنشینان جلو باید در تمام راه‌ها خصوصاً در راه‌های برون شهری از کمربند ایمنی استفاده کنند و در صورتی که خودرو‌های مدل قدیمی صندلی عقب آن‌ها مجهز به کمربند ایمنی نیست رانندگان موظف هستند خودروی خود را مجهز به کمربند ایمنی کنند.

او افزود: بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب خودرو در معابر شهری و روستایی نیز الزامی است و باعث کم شدن خطر‌های ناشی از تصادفات می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: به نظر می‌رسد دیگر حساسیتی در مورد کمربند سرنشینان عقب خودرو‌ها وجود ندارد و چنین موضوعی صحیح نیست و بستن کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان خودرو‌ها اعم از جلو و عقب اجباری است و نبستن آن تخلف محسوب شده و قطعاً مأموران پلیس راه در صورت مشاهده با آن برخورد و متخلفان را جریمه خواهند کرد.

سرهنگ زارع تصریح کرد: از همه مردم می‌خواهیم که برای حفظ ایمنی و سلامت خود حتماً کمربند ایمنی را ببندند چرا که تصادفات متعددی بوده که سرنشینان جلو کمربند خود را بسته و آسیبی ندیده‌اند، اما سرنشین صندلی عقب به دلیل نبستن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شده و جان خود را از دست داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه کمربند ایمنی تصادف رانندگی سرنشینان عقب کمربند ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو