Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار God Of War باعث تاخیر در عرضه دیگر بازی ها خواهد شد.

بازی مورد انتظار God of War Ragnarok قرار است 18 آبان برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه شود.

به نظر می رسد بازیسازان ترجیح می دهند بازی های خود را نزدیک به زمان انتشار God of War Ragnarok عرضه نکنند تا این بازی ها زیر سایه God of War Ragnarok قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک با انتشار این بازی، همه توجه ها به سمت آن جلب می شود و ترس بازیسازان نیز از این مسئله است. طبق اخبار منتشر شده بعضی از افراد در صحبت های خود با بیان اینکه انتشار بازی در زمان God of War Ragnarok اشتباه بزرگی است و بهتر است به این بازی فضا داده شود، تصمیم گرفته اند تا بازی های خود را با تاخیر منتشر کنند.

اخبار داغ 

واکنش حیدری به صحنه مشکوک بازی استقلال - سپاهان و تسویه مطالبات داوران کیت جدید پرسپولیس رونمایی شد + عکس توپ طلای 2022 / نامزدهای جایزه یاشین معرفی شدند توپ طلای 2022 / اعلام نامزدهای جایزه کوپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز مشهد به تهران به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تأخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسؤولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

وی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

کد خبر 6089581

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • اتفاقی که مورایس را به اسلام مشرف کرد
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • راه‌های موثر برای کنترل و تاخیر پیری (فیلم)
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی