Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-جمعی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه‌ای از مبارزات و ایثارگری‌های به حق مدافعین حرم آل رسول الله (ص) حمایت نموده و هرگونه توطئه‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرامین فرماندهی کل قوا در سیاست‌های داخلی و خارجی محکوم کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این بیانیه آمده است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
امام علی (ع): به نظر من ترسناک‌ترین فتنه هائی که بر شما وارد می‌شود، فتنه بنی امیه است که فتنه کور و ظلمانی سیطره‌اش همه جا فرا می‌گیرد (نهج البلاغه) در چند روز اخیر یکی از سران فتنه، آرزوهای شکست خورده دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و اغراض پلید خود را مطرح نموده که موجب شد تا تشکل‌های شاهد و ایثار گر بیانیه‌ای به شرح ذیل تقدیم ملت عزیز و شهید پرور ایران اسلامی نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خداوند را شاکریم که ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی، صاحب بصیرت هستند و هم چون مردم زمان امام علی (ع) و امام حسین (ع) و سایر ائمه معصومین (علیه السلام) نبودند که تحت تأثیر فتنه‌های دوران خود قرار گیرند و از حمایت و پیروی از فرمانهای ولی امر مسلمین جهان روی برگردانند، چندین سال است فتنه‌گران با تمام توان به همه ارزش‌های الهی و معنوی می‌تازند وسعی در ایجاد التهاب، تفرقه، یاس و نا امیدی در جامعه می‌کنند، ولی به لطف و عنایات حضرت حق و با هوشیاری و بیداری اسلامی نتوانسته‌اند هیچ خللی در راه نورای ملت شریف ایران و مردم منطقه و جهان بشریت داشته باشند، زیرا قرآن کریم در سوره محمد (ص) می‌فرماید (یا ایها الذین آمنو ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم)، لذا ما تشکل‌های شاهد و ایثارگر قاطعانه از مبارزات و ایثارگری‌های به حق مدافعین حرم آل رسول الله (ص) که موجبات تضمین و تقویت کیان ملی و دینی شده‌اند حمایت نموده و درود، سلام و صلوات به ارواح طیبه همه شهداء این راه پررهرو مخصوصاً شهید عزیز سردار حاج حسین همدانی می‌فرستیم و هرگونه توطئه‌ای را بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرامین فرماندهی کل قوا در سیاست‌های داخلی و خارجی محکوم می‌نماییم.
1 - انجمن خادمان شهداء حرم
2 - مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی
3 – کانون ایثارگران پیشکسوت
4 – جمعیت مصدومان شیمیایی
5 – کانون بانوان شاهد و ایثارگر
6- جمعیت یادگاران اسوه‌های ایثار
7- جمعیت فرزندان شاهد و خدمتگزار نواندیش
8- بنیاد آیه‌های ایثار وتلاش
9- پیام آوران ایثار
10- مجمع فرهنگی ایثارگران انقلاب اسلامی تهران بزرگ
11- مؤسسه دیده بان (مرکز مقابله با جبهه معارض انقلاب اسلامی)
12- مجمع جهانی زنان ایثارگر دوستدار صلح
13- کانون فرهنگیان شاهد وایثارگران
14- انجمن همسران شهدای فارس
15- انجمن دفاع ازجانبازان و قربانیانیان سلاح‌های شیمیایی
16- همراز با شقایق قومس
17- جمعیت آزادگان دفاع مقدس
18- کانون هنری نخبگان شاهد وایثارگر
19- کانون صنفی بازنشستگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایثارگر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند و با کار جهادی برای رفع مشکلات مردم و جامعه ایثارگران باید گام برداشت.

ابوطالب شفقت، امروز در دیدار صمیمی با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رویت هستند.

استاندار لرستان افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

وی از ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با مهربانی مردم به ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت خاطرنشان‌کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته ایم رو به جلو حرکت کنیم. 

وی بیان‌ کرد: تمام توان و تلاش را بکار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود. 

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه اظهارکرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اشتغال پایدار از عوامل نگه‌داشت جمعیت است
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس