Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-04@23:28:37 GMT

تیم ساپینتو به‌اندازه هفت هفته گل خورد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۸۵۸۸

تیم ساپینتو به‌اندازه هفت هفته گل خورد

تیم فوتبال استقلال پس از ۳۰ مسابقه و بعد از یک سال و ۱۳ روز در لیگ برتر فوتبال ایران شکست خورد؛ آنها در لیگ بیست‌ویکم در هفته هفتم گل دوم خود را دریافت کردند.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست‌ودوم میزبان سپاهان اصفهان بود اما در پایان با ۲ گل به میهمان خود باخت تا شروع ضعیفی در این فصل داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ریکاردو ساپینتو در نیمه دوم ۲ گل دریافت کردند تا استقلال پس از ۳۰ هفته در لیگ برتر با شکست مواجه شود. نکته عجیب و کنایه‌آمیز این است که آخرین باخت تیم پایتخت‌نشین در ورزشگاه آزادی و مقابل همین تیم سپاهان رقم خورده بود.

هفته سی‌اُم و پایانی لیگ بیستم بود. استقلال با هدایت فرهاد مجیدی باید از سپاهانِ محرم نویدکیا پذیرایی می‌کرد. نیمه نخست آن دیدار هم گلی در بر نداشت اما در ۴۵ دقیقه دوم شاهد به ثمر رسیدن سه گل بودیم. ابتدا رضا میرزایی و سپس سجاد شهباززاده در دقایق ۵۴ و ۸۵ گلزنی کردند و در ادامه مهدی مهدی‌پور از روی یک ضربه ایستگاهی فاصله را به حداقل رساند. جالب است که گلزنان تیم اصفهانی در آن مسابقه حالا در استقلال عضویت دارند.

آبی‌پوشان پس از یک سال و ۱۳ روز یا به عبارتی دیگر بعد از ۳۷۸ روز در لیگ برتر طعم شکست را چشیدند و هر دو باخت توسط سپاهان به آنها تحمیل شده است. با این نتیجه آمار باخت‌های استقلال برابر این تیم پرقدرت به عدد ۱۳ رسید. ۱۶ برد برای تیم تهرانی و ۱۳ تساوی هم به دست آمده است.

استقلال در لیگ بیست‌ویکم فقط یک بار در یک مسابقه ۲ گل دریافت کرد. آنها در هفته چهاردهم مقابل میهمان خود مس رفسنجان ۲ بار تسلیم شدند اما در عوض سه گل به ثمر رساندند تا فاتح آن دیدار جذاب باشند.

تعداد گل‌های خورده تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی در هفته هفتم لیگ بیست‌ویکم، به عدد ۲ رسید و حالا در همین هفته نخست شاهد وقوع این اتفاق برای آنها بودیم. آبی‌ها در لیگ بیست‌ویکم با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه آزادی از سد تیم محرم نویدکیا گذشتند و در بازی برگشت هم مقابل این تیم در نقش جهان به تساوی یک بر یک قناعت کردند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سجاد شهباززاده ، ریکاردو ساپینتو ، ژوزه مورایس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سجاد شهباززاده ریکاردو ساپینتو ژوزه مورایس لیگ بیست ویکم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تراکتور تعطیل شد

کادر فنی تراکتور تمرینات این تیم را تعطیل کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام باشگاه تراکتور؛ تمرین شاگردان مطهری امروز( جمعه) 14 اردیبهشت 1402 با تصمیم کادر فنی پرشورها تعطیل شد.

طبق برنامه تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر از 19:30 روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه میهمان فولاد خوزستان است. نماینده تبریز در لیگ برتر بعد از پایان هفته بیست و پنجم با 41 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • سعیدی: از هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس حمایت نشده است / لشگری: سپاهان سقف بودجه را منفجر کرد و امتیازاتش هم برگشت / فیلم
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها