Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@05:18:51 GMT

تصمیم قطعی؛ فسخ قرارداد یک‌طرفه مهاجم بارسا

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۸۶۱۵

تصمیم قطعی؛ فسخ قرارداد یک‌طرفه مهاجم بارسا

به گزارش "ورزش سه"، مارتین برایثویت حالا بیشتر از همیشه می‌داند که دیگر جایی برای او در بارسلونا نیست و باید به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد. او که در ایده‌های ژاوی جایی ندارد و به وی نیز اعلام شده که باید بارسا را ترک کند، همچنان تمایلی برای جدایی ندارد. هفته قبل دیاریو اسپورت نوشت که مذاکرات بارسلونا با مدیر برنامه‌های برایثویت بی نتیجه مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا از مهاجم دانمارکی خواسته بود تا با دریافت درصدی از دستمزد خود، قراردادش را فسخ کند اما او تاکید دارد که دستمزد کامل خود تا سال 2024 را می‌خواهد. مدیران بارسا که بسیار عصبانی هستند، قصد فسخ یک‌طرفه قرارداد برایثویت را دارند و مشکلی با شکایت احتمالی بازیکن نیز ندارند. 

 قبل از شروع بازی با پوماس مکزیک در جام خوان گامپر و هنگامی که نام کادر فنی و بازیکنان بارسلونا در ورزشگاه اعلام شد، هواداران حاضر در نوکمپ، مارتین برایثویت را هو کردند. او تنها بازیکنی بود که مورد اعتراض هواداران قرار گرفت.

 

اسپورت امروز نوشت که مدیران بارسلونا پس از جلسه جمعه شب به این نتیجه رسیده اند که قرارداد برایثویت را تا 48 ساعت آینده به شکل یک‌طرفه فسخ کنند. اخراج مهاجم دانمارکی البته عواقبی نیز خواهد داشت. بارسا باید دستمزد دو سال باقیمانده از قرارداد برایثویت را پرداخت کند؛ ضمن اینکه بازیکن هم می تواند از بارسلونا برای دریافت غرامت شکایت کند. طبق ادعای اسپورت، تصمیم باشگاه بارسلونا قطعی است و قرارداد برایثویت تا دوشنبه فسخ خواهد شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال بارسلونا در هفته سی و سوم لالیگا اسپانیا موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ از سد والنسیا عبور کند و ضمن تثبیت جایگاه خود در رده دوم، اختلافش را با خیرونا که در رده سوم قرار دارد به ۲ امتیاز برساند.

روبرت لواندوفسکی ستاره بارسلونا در این دیدار عملکرد درخشانی داشت و توانست با ثبت ۳ گل نقش مهمی در این پیروزی داشته باشد.

این مهاجم که تا سال ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد پس از این دیدار به شایعاتی که مبنی بر خروج زودهنگام او از بارسلونا است پاسخ داد و آنها را تکذیب کرد.

به گفته پایگاه خبری «بیلد»، این مهاجم لهستانی در خصوص ادامه حضورش در آبی و اناری ها گفت: ترک بارسا در تابستان امسال برای من واقعاً غیرممکن است. از نظر بدنی احساس خوبی دارم و تا دو سال آینده همینطور خواهد بود. وقتی از نظر بدنی به شرایطی برسم که نتوانم عملکرد کافی را داشته باشم به ترک بارسلونا فکر خواهم کرد.

کد خبر 6093288

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت