Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@12:30:31 GMT

اطلس جامع سرمایه گذاری محمدشهر تدوین می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۸۶۳۰

اطلس جامع سرمایه گذاری محمدشهر تدوین می‌شود

شهردار محمدشهر کرج از تدوین اطلس جامع سرمایه گذاری این شهر با هدف شتاب بخشیدن به توسعه و ایجاد سرانه های خدماتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مهرداد حسن زاده امروز شنبه در نشست مشترک با رسانه های گروهی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد اظهار کرد: در این اطلس بخش هایی که می تواند برای شهر آورده داشته باشد شناسایی و به علاقمندان به سرمایه گذاری معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محمدشهر ظرفیت های ویژه ای برای جذب سرمایه گذار دارد گفت : پروژه هایی را با مشارکت بخش خصوصی در دست اقدام داریم که یکی از آنها احداث بازارچه عمومی است در عین حال در دیگر پروژه ها نیز این آمادگی وجود دارد تا از ظرفیت بخش خصوصی بهره گرفته شود.

حسن زاده با اشاره به اهتمام مدیریت شهری برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، افزود: بعضی از این پروژه‌ها بیش از چند سال نیمه‌کاره مانده بود که توانستیم تعدادی از آن‌ها را به اتمام برسانیم.

وی بیان کرد: در خردادماه امسال 3 پروژه سرای محله، ایستگاه آتش نشانی و سوله مدیریت بحران به مرحله بهره برداری رسید و چند پروژه جدید نیز تعریف شده که از جمله مهمترین آنها می توان به احداث اولین پارکینگ طبقاتی شهر اشاره کرد.

شهردار محمدشهر در توضیح بیشتر گفت: این پروژه از محل اعتبارات شهرداری احداث می شود و فضای تجاری نیز برای آن دیده شده است و در حال حاضر در مرحله انتخاب پیمانکار است.

وی ایجاد بازارچه عمومی در وسعت 11 هزار متر مربع، بازارچه محلی در ولدآباد در وسعت 3300 مترمربع و احداث بازارچه غذا در پارک بزرگ شهر را دیگر پروژه های در دست اقدام عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم برخی از آنها را تا پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم.

حسن زاده با اشاره به اینکه هدف مدیریت شهری ایجاد درآمد پایدار شهری است گفت: سال گذشته به مدد تلاش های صورت گرفته بالاتر از بودجه مصوب درآمد داشتیم و با توجه به این  ظرفیت افزایش محسوسی در بودجه سال جاری شهرداری را شاهد هستیم.

وی در تکمیل صحبت های خود گفت: بودجه مصوب سال گذشته شهرداری محمدشهر 228 میلیارد بود که این رقم با رشدی چشمگیر در سال جاری به عدد 366 میلیارد تومان رسیده است .

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز پروژه های عمرانی محمدشهر کرج مهرداد حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، صبح سه شنبه در بازدید از روند احداث ساختمان بیمارستان خیر ساز اعصاب و روان امام رضا (ع) به خبرنگاران گفت: زیرساخت‌های این مرکز درمانی تا پایان خردادماه برقرار خواهد شد.

وی با اشاره به کمبود تخت‌های بستری اعصاب و روان در استان کرمان گفت: اولین بار است که مجموعه تخصصی اعصاب و روان با ظرفیت بالا در استان کرمان در حال احداث است.

وی افزود: با ورود خیر نیکوکار، تکمیل پروژه‌ای که مدت‌ها بر زمین مانده بود، رونق گرفت و با بهترین مصالح و کیفیت و کوتاه‌ترین زمان در دست اجراست.

استاندار کرمان در مورد مشکل فعلی این پروژه در تأمین زیرساخت‌ها و راه دسترسی گفت: راه دسترسی به بیمارستان توسط شهرداری آماده شده و برق نیز تا قبل از آماده‌سازی بیمارستان حتماً برقرار خواهد شد.

فداکار، ادامه داد: آب پروژه با اصلاحاتی که صورت گرفته طی یک ماه آینده وصل می‌شود و گاز و مخابرات نیز در فرآیند اجرایی هستند.

گفتنی است، بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی اعصاب و روان امام رضا (ع) در زمینی به مساحت ۲۶ هزار مترمربع در محدوده بیمارستان افضلی‌پور کرمان در دست احداث است.

کد خبر 6099438

دیگر خبرها

  • زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود