Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@13:39:26 GMT

(تصاویر) گرانترین خودرو‌های جهان

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۸۶۹۹

(تصاویر) گرانترین خودرو‌های جهان

از خودرو لیکان هایپراسپورت ساخت شرکت دبلیو موتورز لبنان هفت دستگاه ساخته شده که یک دستگاه آن در اختیار پلیس دبی است. البته موتور این خودرو توسط شرکت آلمانی "روف" ساخته شده است. قیمت این خودرو تقریبا ۳ میلیون یورو است.

منظور از +۳۰۰ در این بوگاتی شیرون با قدرتی معادل ۱۶۰۰ اسب بخار، سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت نیست، بلکه ۳۰۰ مایل که معادل ۵ /۴۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت این بوگاتی ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو است.

تنها چهار دستگاه از این مدل خودروی لامبورگینی تولید شده است. دو دستگاه به آمریکا فرستاده شده و "وننو" شماره چهار نیز متعلق به یک تاجر آلمانی ساکن ایالت بایرن است. قیمت پایه این لامبورگینی ۴ میلیون یورو بوده است که اکنون با قیمتی دوبرابر خرید و فروش می‌شود.

تعیین قیمت برای این مایباخ مشکل است زیرا تنها یک دستگاه از آن برای کمپانی لاستیک‌‌سازی "فولدا" ساخته شده و غیر قابل فروش اعلام شده است. با این حال قیمت این مایباخ با موتوری با قدرت ۷۰۰ اسب بخار بین ۷ تا ۸ میلیون یورو اعلام شده است.

این لامبورگینی با قدرت موتور ۸۱۹ اسب بخار با حروف اختصاری "FKP 37" به افتخار فردیناند کارل پیئش، رئیس هیئت مدیره فولکس واگن و سال تولد او که ۱۹۳۷ است ساخته شده. او که در سال ۲۰۱۹ درگذشت، نوه فردیناند پورشه بود که کمپانی پورشه را بنیانگذاری کرد. قیمت این لامبورگینی ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو است.

از این خودروی پاگانی که نام شهر ایتالیایی "ایمولا" را نیز یدک می‌کشد، تنها پنج دستگاه ساخته شده که در مقایسه با دیگر مدل‌ها سبکتر اما با قدرت‌تر‌ است. قیمت این خودرو پنج میلیون یورو است.

از خودروی "پاگانی زوندا" خودروساز ایتالیایی پاگانی تنها سه دستگاه ساخته شده که یک دستگاه آن در اختیار رئیس شرکت قرار دارد. قیمت این خودرو ۱۵ میلیون یورو است.

 از این بوگاتی ساخت خودروساز ایتالیایی بوگاتی که متعلق به کمپانی آلمانی فولکس واگن است تنها یک دستگاه ساخته شده که متعلق به یک سوئیسی ناشناس است. قیمت این خودرو با قدرت یک هزار و ۵۰۰ اسب بخار ۱۱ میلیون یورو خالص و بدون مالیات است.
 

 خودروی کونیگزگ ساخت شرکتی سوئدی است و تنها دو دستگاه از آن ساخته شده و بدنه خودرو از کربن سفید است. قیمت این خودرو ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار یورو است.

 

 

 

 

 

 

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: خودروسازان خارجی لامبورگینی دستگاه ساخته شده قیمت این خودرو میلیون یورو یک دستگاه اسب بخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۹ اردیبهشت

امتداد - هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۵۹ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۴۱۸ تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در معاملات امروز (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۵۹ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۴۱۸ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۷ هزار و ۴۵۴ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۴ هزار و ۳۰۸ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۷۸ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۷۸ تومان است.

برای مشاهده نرخ رسمی ارز و طلا به سایت مرکز مبادله ایران به نشانی www.ice.ir مراجعه کنید.

 

 


 

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • شنبه ۸ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقب‌نشینی طلا از مرز حساس
  • قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳