Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@11:36:46 GMT

کتاب تصویری «همه آدم‌ها زیبا هستند» روانه بازار نشر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۹۰۷۶

کتاب تصویری «همه آدم‌ها زیبا هستند» روانه بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب تصویری «همه آدم‌ها زیبا هستند» نوشته وینسنت کِلی به‌تازگی با ترجمه نازنین سود علیزاده برای گروه سنی ب و ج (سال‌های آغاز تا پایان دبستان) توسط کتاب‌های زرافه (دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق) روانه بازار نشر شده است.

این کتاب با تصاویری برای کودکان، عشق و دوست داشتن را فارغ از مرزها و تفاوت‌ها به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد تنوع چیزی بیش از رنگ پوست ماست و به کودکان می‌آموزد افراد در شکل‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌های گوناگونی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه متفاوت و منحصر به فرد اند. می‌توانید تصور کنید که اگر همه ما دقیقاً شبیه هم به نظر می‌رسیدیم و کارهای مشابهی انجام می‌دادیم و همه ما در انجام یک کار دقیقاً یکسان بودیم، دنیا چگونه می‌شد؟ مهم است که همه منحصر به فرد بودن و ظاهر و علاقه‌های فردی خود را بپذیریم. در کنار پذیرش و خوشحالی از همه تفاوت‌های بین خود و دیگران، باید به هم احترام بگذاریم و اهمیت این تفاوت‌ها را بشناسیم؛ تفاوت در ملیت‌ها، اندازه و شکل فیزیکی و ترجیحات شخصی، و موارد دیگر. چرا؟ چون همه ما زیبا هستیم، مهم نیست چه باشد.

وینسنت کِلی نویسنده این کتاب معتقد است خوانندگان کوچک با مطالعه «همه آدم‌ها زیبا هستند» یاد می‌گیرند که همه مردم، فرهنگ‌ها و زبان‌ها زیبا هستند و جشن گرفتن این تفاوت‌ها نیز زیباست. در واقع هیچ راهی بهتر از روش‌های تعاملی برای صحبت در مورد تنوع و پذیرش تفاوت‌ها وجود ندارد. او می‌گوید «در دنیای بزرگی که ما در آن هستیم آدم‌های خیلی زیادی زندگی می‌کنند. اما هیچ دو انسانی در این دنیا پیدا نمی‌شوند که درست عین هم باشند. چون اگر اینطور بود همه چیز خیلی کسل کننده می‌شد. ما با هم فرق‌های زیادی داریم مثلاً قدمان، ظاهرمان، نژادمان، زبانمان و یک عالمه چیزهای دیگر اما همین تفاوت‌های کوچک و بزرگ و جورواجور هستند که تک تک آدم‌های روی کره زمین را زیبا و بی‌نظیر کرده‌اند.»

وینسنت کلی نویسنده این کتاب که خود رنگین پوست است همراه با همسر و دو پسرش در نشویل آمریکا زندگی می‌کند. او عاشق نوشتن داستان‌هایی مملو از سرگرمی، رنگ و درس‌های زندگی است و بر ترویج رفتار مثبت و یادگیری اولیه در کودکان تمرکز دارد.

این‌کتاب با ۲۴ صفحه منتشر شده است.

کد خبر 5562272 فاطمه میرزا جعفری

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات سیمای شرق معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی ادبیات کودک و نوجوان محرم 1401 هوشنگ ابتهاج معرفی کتاب هوشنگ ابتهاج درگذشت حسینیه مهر کتاب و کتابخوانی روز خبرنگار فرهنگسرای اندیشه تازه های نشر بنیاد ملی بازی های رایانه ای محمد مهدی اسماعیلی عاشورا امام حسین ع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زیبا هستند تفاوت ها آدم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریوب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر

غریوب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر

دیگر خبرها

  • غروب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر
  • غریوب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر
  • «مصلحت» در شبکه دو
  • سهمیه ارز حج ۱۴۰۳؛ تفاوت ۱۰ میلیونی یورو دولتی و آزاد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳