Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:56:48 GMT

۹۰ درصد مطالبات گندم‌کاران استان سمنان پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۹۳۲۰

۹۰ درصد مطالبات گندم‌کاران استان سمنان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر شنبه در جلسه کارگروه رصد و پایش وضعیت آرد، نان و گندم استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه ۵۰ هزار تُن گندم از دستان توانای کشاورزان استان تاکنون خریداری شده است، بیان کرد: ۹۰ درصد مطالبات کشاورزان در بحث خرید گندم به ارزش حدود ۶۵۷ میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده و این روند همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افزایش نظارت بر نانوایی‌ها در استان به منظور بررسی مسائل و موارد احتمالی موجود، جلوگیری از تخلفات و همچنین افزایش کیفیت نان، در دستور کار باشد.

اهمیت توجه به ساعات کاری نانوایی‌ها

استاندار سمنان با بیان اینکه نانوایی‌ها از واحدهای صنفی هستند که بیشترین مراجعات مردم را دارند و لذا باید نان با کیفیت به آنها ارائه شود و این موضوع بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: نظارت بر خبازی‌ها به صورت تخصصی در سطح استان توسط دستگاه‌های تخصصی متولی امر در دستور کار باشد.

هاشمی بیان داشت: نصب دستگاه‌های کارت خوان هوشمند در خبازی‌ها اقدام ارزنده‌ای بود که به اجرا درآمد و هدف آن تسریع در ارائه نان بوده و ضرورت دارد نظارت‌ها در این حوزه انجام و با تخلفات احتمالی برخورد شود.

وی با بیان اینکه ساعات کاری پخت نان در نانوایی‌های سطح استان بررسی و در صورت لزوم در راستای تسهیل امور و رضایت مردم تغییر یابد، گفت: ساعات کار نانوایی‌های سطح استان و نانوایی‌های کشیک در سطح معابر اصلی شهر به صورت مطلوب برای همگان اطلاع رسانی شود.

کد خبر 5562316

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد رضا هاشمی استانداری سمنان نانوایی صنعت آرد و نان محرم 1401 بوشهر ویروس کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اربعین حسینی روز خبرنگار عاشورا آمار کرونا عکس استانها ماه محرم گرگان نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

 محسن صیادی افزود : تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

 
 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود