Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@00:29:11 GMT

راه‌اندازی استودیو صدای شهر اهواز

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۹۳۹۲

راه‌اندازی استودیو صدای شهر اهواز

شهردار اهواز گفت: با همکاری صداوسیمای مرکز خوزستان به زودی استودیو صدای شهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی امروز _شنبه بیست‌ودوم خردادماه_ در بازدید از صداوسیمای خوزستان، اظهار کرد: هفدهم مرداد به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی روز گرامیداشت خبرنگار است و از آنجا که این روز با عاشورای حسینی مصادف شده بود با چند روز تأخیر برای عرض تبریک در جمع رسانه‌های استان حاضر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نقش رسانه برای جهاد تبیین که فرموده رهبر معظم انقلاب است، در این ایام نقش بسیار فاخر و ارزشمندی دارد و می‌تواند با ضریب اطمینان بیشتری برای مردم، محل اتکا و امیدواری به اخبار صحیح و شفاف باشد.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: زحمات زیادی در صدا و سیما کشیده می‌شود و مسئولان کمتر از این تلاش‌ها خبر پیدا می‌کنند، به همین مناسبت امروز جهت تبریک روز خبرنگار به حضور آنها رسیدیم. تعامل بسیار خوبی میان شهرداری اهواز و مرکز صدا و سیمای خوزستان برقرار شده است و انتظار می‌رود صدا و سیما صداقت و امانت‌داری را در انتشار اخبار داشته باشد که این امر تاکنون به خوبی محقق شده است.

امینی تصریح کرد: صدا و سیما باید انعکاس نظرات مردم به مسئولان باشد و مشکلات شهر را گوشزد کند، صدا و سیما باید نقشی بازدارنده داشته و محرکی برای مسئولان باشد، چراکه در این صورت مورد اطمینان مردم قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: با همکاری صداوسیمای مرکز خوزستان به زودی استودیو صدای شهر راه‌اندازی خواهد شود و در آن برنامه‌های متنوعی برای انعکاس اخبار شهرداری، شنیدن و رساندن صدای مردم به مسئولان مدیریت شهری و شورای شهر اتفاق خواهد افتاد.

شهردار اهواز گفت: امیدوارم این ارتباط مطلوب زمینه جهاد تبیین در حوزه اطلاع‌رسانی شهری را به همراه داشته باشد و نتیجه آن رضایت مردم و خداوند متعال باشد.

کد خبر 596084

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیریت شهری توسعه شهری صدای شهر رضا امینی شهردار اهواز کلانشهر کلانشهر اهواز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز

سید مهدی رزاز مدیر کل فرودگاه های خوزستان می‌گوید: امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با انجام یک پرواز از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه جده به مقصد اهواز، تعدادی از زائران حج عمره به استان وارد شدند.

او افزود: ۲۶۱ زائر حج عمره ۱۴۰۳ از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز وارد کشور شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ صدای بی بی سی فارسی روی پخش زنده!
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین نامه دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک