Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان همزمان با سال جهانی علوم پایه در حوزه‌های مختلف علوم پایه در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ دکتر وحید رئیس دانشکدگان علوم دانشگاه تهران در رابطه با برگزاری این رویداد، عنوان کرد: ششمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان همزمان با سال جهانی علوم پایه در آذر ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود و استادان، دانشجویان و صاحب‌نظران فعال در حوزه علوم پایه می‌توانند تا اول مهر ماه ۱۴۰۱ نسبت به ارسال و ثبت ایده‌های خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی شناسایی ایده‌های نو و تسهیل مسیر حرکت آنها برای رسیدن به محصولی دانش‌بنیان و خلق فناوری‌های نوین و کاربردی در زمینه علوم پایه را از اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: ایجاد شبکه‌ای از استادان، دانشجویان و صاحب‌نظران فعال در حوزه علوم پایه کشور از اهداف اصلی این جشنواره است تا تعمیق روابط دانشمندان این حوزه مهم علمی، به توسعه اهداف و عملکردهای دانشگاهیان در حوزه علوم پایه بینجامد.

رئیس دانشکدگان علوم دانشگاه تهران با اعلام اینکه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به حوزه‌های مختلف علوم پایه شامل فیزیک، شیمی، ریاضی و علوم کامپیوتر، علوم زیستی و زمین‌شناسی و با تاکید ویژه بر هوش مصنوعی توجه دارد، گفت: این جشنواره آذر ماه ۱۴۰۱ توسط دانشکدگان علوم دانشگاه تهران و بنیاد علم و فناوری جمیلی برگزار خواهد شد.

وی افزود: صاحبان ایده در حوزه‌های مختلف علوم پایه می‌توانند تا اول مهر ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به وبگاه رسمی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به نشانی ysf-persia.com ایده‌های خود را به سامانه ثبت‌نامی جشنواره ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر نیکنام گفت: در ششمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان نیز همانند دوره‌های گذشته، انتخاب استاد نمونه جوان علوم پایه طبق ضوابط این جشنواره صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاد دانشگاه دانشگاه تهران فیزیک تهران جوانان جوان ریاضی دانشمندان هیات علمی علوم پایه عضو هیأت علمی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان دانشگاه تهران علوم پایه ماه ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر

نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور رئیس دانشگاه، تعدادی از دانشجویان و نمایندگان شرکت‌ها مختلف، امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت افتتاح شد. 

محسن زاده، دبیر اجرایی نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری این نمایشگاه‌، با اشاره به اینکه امسال اولین نمایشگاه بعد از دوران کرونا برگزار شده است، مطرح کرد: با یک فراخوان اعلام کردیم که شرکت‌هایی که مایل به ارتباط با دانشگاه هستند و قصد دارند از میان دانشجویان نیرو جذب کنند، به نمایشگاه کار بیایند و موقعیت‌های شغلی خود و فرهنگ سازمانیشان را ارائه بدهند و به مزایای اشتغال در سازمان برای دانشجویان بپردازند تا چه دانشجویان چه فارغ‌التحصیلان بدانند شرکت‌هایی هستند که می‌توانند برای آن‌ها رزومه بفرستند، در آن جذب شوند و برای استعداد آن‌ها ارزش قائل می‌شود.

او ادامه داد: در نمایشگاه امسال بیش از ۲۰ شرکت حضور دارند و سعی کردیم حوزه‌های مختلف را پوشش دهیم.

او از حوزه‌هایی چون حوزه نفت و گاز، شیمی، مواد شوینده، صنایع غذایی، مخابرات، سیستم اتوماسیون اداری، عمرانی به عنوان حوزه‌های حاضر در نمایشگاه کار نام برد و هدف این تنوع را بهره‌بری دانشجویان دانشکده‌های مختلف دانشگاه امیرکبیر مطرح کرد.

دبیر اجرایی نمایشگاه در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره امکان استفاده دانشجویان سایر دانشگاه‌ها مطرح کرد: با سیاستی که مسئولین دانشگاه در پیش گرفته‌اند هدف این است که همه دانشجویان و کارجویان از نمایشگاه بازدید کنند و برای همه رایگان است.

محسن‌زاده افزود: علاوه بر نمایشگاه، یک سری کارگاه های خیلی جذاب داریم که به صورت موازی با نمایشگاه در سالن‌های آمفی تئاتر  و در حوزه های مختلفی چون برنامه نویسی ،مکانیکی، روانشناسی ، تغییر مسیر شغلی و کوچینگ برگزار می‌شود تا زمینه‌ای مقدماتی باشد برای اینکه دانشجویان بتوانند با علایق خود بیشتر آشنا شوند.

گفتنی است نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت به مدت سه روز برپا خواهد بود دانشجویان و کارجویان می‌توانند از آن بازدید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر