Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ روز شنبه در آیین افتتاح کارگاه خیاطی در مهاباد اردستان افزود: امامان جمعه علاوه بر بحث معنویت باید به فکر دین و دنیای مردم باشند.

وی تصریح کرد: باید مکان‌ها و ظرفیت‌های خالی هر شهر شناسایی و با همکاری نیکوکاران و قشرهای مختلف، آنها را به مرکز فعالیت و اشتغال تبدیل و برای خانواده‌ها درآمدزایی ایجادکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان به نقش امامت جمعه در حرکتی که‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مسوولان تبیین کردند اشاره کرد و گفت : جهاد تبیبن یکی از موضوع‌های مهم و مورد تاکید ایشان است و امامان جمعه باید در زمینه خدمات‌رسانی به مردم گام بردارند.

وی افزود: امروز دشمن تلاش دارد با شبهه‌افکنی طوری وانمود کند که مسوولان از مردم جدا هستند و در این مورد امام جمعه باید مجموعه‌ها را در کنار یکدیگر جمع کند تا راهگشای مشکل‌های مردم باشند.

حجت‌الاسلام فرهنگ تصریح کرد: ایجاد کارگاه‌های تولیدی و اشتغالزا در هر شهر با محوریت امام جمعه اقدامی مفید و اثرگذار در تامین هزینه خانواده‌های کم درآمد است و باید این نوع اقدام‌ها گسترش یابد.

همچنین امام جمعه مهاباد اردستان گفت: کارگاه خیاطی بهره‌برداری شده با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیون تومان، ۱۲ دستگاه چرخ خیاطی و ۲۴ نفر در ۲ نوبت کاری از امروز فعالیت خود را آغاز کرد.

حجت الاسلام احسان‌الله برزگرپیشه با بیان اینکه در ۲ سال گذشته با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیکو کاران افزون بر یک میلیارد و ۲۶۰ تومان بین نیازمندان بخش مهاباد توزیع شده است، افزود: به این فکر افتادیم تا به جای توزیع کمک نقدی بین نیازمندان، این مبلغ را به سمت کار تولیدی و اشتغال پایدار ببریم.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت آموزش و پرورش اردستان یک باب مدرسه متروکه و غیرفعال را در اختیار قرار داد که با کمک جوانان شهر و نیکوکاران این واحد مرمت و با همکاری و مساعدت نیکوکاران و ارتش و جوانان مهاباد اقدام به تهیه این تعداد چرخ خیاطی شد و این واحد تا ۶۰ دستگاه چرخ خیاطی ظرفیت دارد.

امام جمعه مهاباد اظهار داشت: هم اکنون سفارش تولید ۷۰۰ دست لباس فرم مدرسه، لباس برای کارگران‌ شهرداری مهاباد و تعدادی از دستگاه‌های اداری و کارخانه‌ها گرفته شده و ماهیانه تا ۲ هزار دست لباس در این کارگاه تولید خواهد شد.

وی تصریح کرد: با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اردستان می‌توان افراد علاقه‌مند به حرفه‌آموزی را در این مرکز آموزش داد، همچنین از حسینیه‌ها و مدرسه‌ها در روزهای تعطیلی برای فعالیت‌های تولیدی استفاده و ایجاد اشتغال کرد. 

شهر مهاباد با جمعیت افزون بر چهار هزار و ۵۰۰ نفر در  ۲۲ کیلومتری شمال غربی اردستان و آیت شهرستان با افزون بر ۴۳ هزار نفرجمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی  اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها اشتغال زایی اردستان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی اردستان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اشتغال زایی اردستان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان کاشان امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح پنجشنبه در آئین تجلیل از خادمان قرآن ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه قرآنی صورت گرفته در ایام ماه مبارک رمضان در اصفهان اظهار کرد: قرائت قرآن از اهمیت بالایی برخودار است و این روند باید در جامعه بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قرآن نور خانه است، ادامه داد: وقتی در خانه قرآن قرائت می‌شود، فرزندان قرآنی تربیت می‌شوند و باغ ویلایی نمی‌شوند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه نور قرآن بهترین نوع تربیت برای فرزندان است، افزود: برخی تنها یک فرزند دارند و بر این باورند که تربیت فرزندان سخت است و این در حالی است که اگر خانواده‌ها با قرآن باشند به راحتی می‌توانند ۱۰ فرزند را به خوبی تربیت کنند.

وی با بیان اینکه پدر و مادر بودن در واقع معلمی است، گفت: وقتی پدر و مادر اهل قرآن و نماز نباشند، فرزندانشان قرآنی بار نمی‌آید.

آیت‌الله طباطبایی نژاد در ادامه با بیان اینکه همه دنیای کفر می‌دانند که از نظر نظامی حریف ایران نمی‌شوند، اضافه کرد: راه انقلاب با وجود دشمنان گم نمی‌شود و این از برکات قرآن است.

وی با بیان اینکه حیات طیبه از آن کسانی است که ایمان و عمل صالح داشته باشند، افزود: این افراد زنده هستند اما از ابعاد انسانیت خارج شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود، ابراز کرد: باید با آیه‌های قرآن زندگی کنیم و آیات کاربردی را به خوبی بشناسیم و استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شب شهادت امام صادق(ع) در اردستان
  • اعتراض ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا محور مهم سخنان امامان جمعه گلستان
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • امام جمعه مهاباد: لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • خلاقیت؛ موتور رشد شهرها