Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطف الله شیبانی شنبه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: عصر امروز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ نشست فوق العاده شورای اسلامی شهر شیراز با حضور ۱۳ عضو و با دستور کار استیضاح شهردار شیراز آغاز شد.

وی ادامه داد: در ابتدای این جلسه احسان اصنافی شهردار شیراز حاضر و استعفاء خود را تقدیم هیات رئیسه شورا کرد و این درخواست اعلام وصول شد و شورا در ادامه درباره این موضوع تصمیم گیری و با رای ۱۳ نفر موضوع استیضاح از دستور کار شورا خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شیراز تاکید کرد: در ادامه این جلسه با رای مثبت ۱۳ عضو شورای اسلامی شهر شیراز با استعفاء اصنافی شهردار شیراز موافقت شد.

وی که قانونا بعنوان ناظر در این جلسه حاضر بود، اظهار داشت: در این جلسه همچنین با رای ۱۳ عضو شورا سعید مصفا بعنوان سرپرست شهرداری شیراز انتخاب شد.

این جلسه غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران و با حضور ۱۳ عضو شورا، شهردار و فرماندار شیراز برگزار شد.

کمتر از یکسال قبل، سید احسان اصنافی عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز  با تصمیم این شورا به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب شد.

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز سوم شهریورماه ۱۴۰۰، سید احسان اصنافی را با هشت رأی از ۱۳ رأی به عنوان شهردار شیراز انتخاب کردند.

شورای اسلامی شهر شیراز از ۲۲ گزینه برای تصدی پست شهرداری شیراز برنامه عملیاتی خواست و درنهایت، اصنافی به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب شد.

 اصنافی متولد شیراز و دانش آموخته مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه شیراز است.

وی سابقه حضور در هیات رئیسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز را در کارنامه دارد و در دوره ششم نیز نایب رئیس شورای این شهر شد.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر شیراز شیراز شهرداری شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر شیراز شیراز شهرداری شیراز شورای اسلامی شهر شیراز شیراز شهرداری شیراز شورای اسلامی شهر شیراز شهردار شیراز ۱۳ عضو شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 علیرضا زاکانی، شهردار تهران به همراه معاون حمل و نقل و ترافیک امروز در صحن شورا برای گزارشی درخصوص عملکرد این دوره مدیریت شهری حضور یافته بود. برخی از اعضای شورای شهر بحث قرارداد‌های چین را مطرح و خواستار شفافیت این موضوع شدند. یکی از اعضا به کنایه افشای این اسناد را به یکی از اعضا نسبت داد. در همین حال، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر فعال رسانه‌ای، افشاکننده را پروژه‌بگیر توصیف کرد که با واکنش برخی اعضا مواجه شد. مهدی عباسی اعلام کرد چرا قراردادی که عضو شورا ندارد را باید یک فعال رسانه‌ای داشته باشد! نحوه پاسخگویی شهردار و برخی مدافعان او در صحن باعث شد که وقتی زاکانی قصد پاسخگویی داشت، ناصر امانی، مهدی عباسی، مهدی اقرارایان، سوده نجفی، جعفر شربیانی و علی‌اصغر قائمی صحن شورا را ترک کنند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد