Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مؤمنی بعد از ظهر شنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان موتوری شهرداری یکی از اولویت‌هایی است که در شهرداری ورامین پیگیری می‌شود اظهار داشت: در این راستا فرآیند خرید ۲۰ دستگاه نیسان آغاز شده است و به زودی انجام خواهد شد.

مؤمنی با بیان اینکه ۲۰ برنامه در قالب سامانه نشاط و شادی در ایام تابستان در محلات مختلف با اولویت مناطق حاشیه‌ای ورامین یرگزار شده است گفت: این برنامه‌ها با نظرسنجی‌های صورت گرفته مورد رضایت شهروندان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ورامین در خصوص تیم والیبال و تکواندو این شهر افزود: در این رابطه چندین جلسه برگزار شد و با اقدامات انجام شده هزینه ابتدایی حضور در لیگ از سوی شهرداری ورامین به حساب فدراسیون واریز شده است.

وی با بیان اینکه در سیلاب اخیر در فیروزکوه از تمام توان و امکانات برای یاری رسانی به این شهرستان استفاده شده است عنوان داشت: شهرداری ورامین جز اولین شهرداری‌ها بود که با حضور در روستای مزداران فیروزکوه، با تجهیزات و اکیپ‌های مختلف به کمک مردم شتافتند.

مؤمنی گفت: با هماهنگی‌های به وجود آمده با شرکت‌های حوزه تلفن همراه، احداث ۴۰ کیلومتر خط فیبر نوری اینترنت آغاز شده است که این پروژه، اقدام مهمی در راستای ایجاد زیرساخت‌های اساسی در سطح شهر است.

کد خبر 5562402

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا مومنی شهرداری ورامین فیبر نوری بوشهر محرم 1401 ویروس کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اربعین حسینی روز خبرنگار عاشورا آمار کرونا ماه محرم گرگان عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد

ایسنا/گیلان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان گفت: کلیه ۵۶ شهر استان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار بگیرند و ان‌شاءالله تا پایان سال هم این امر محقق می‌شود.

سعید زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اجرای پروژه فیبر نوری در استان، اظهار کرد: فرآیند عملیاتی شدن پروژه فیبر نوری منازل، کسب و کارها از ابتدای امسال به صورت جدی آغاز شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان افزود: کلیه ۵۶ شهر استان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار بگیرند و ان‌شاءالله تا پایان سال هم این امر محقق می‌شود.

وی گفت: گام اول پروژه در حوزه شهری است و کلیه صاحبان حرف و مشاغل، کسب و کارها، منازل، شهروندان در حوزه شهری به فیبر نوری متصل می‌شوند، برنمامه دولت این است که تا ۲۰ میلیون ارتباط و ۸۰ درصد خانوارهای کشور را به شبکه فیبر نوری متصل کند.

زاهدی ادامه داد: فرآیند اجرای پروژه در برخی شهرهای گیلان نظیر رشت و کومله به اتمام رسیده، از امروز عملیات اجرا در آستانه اشرفیه آغاز شده است؛ در تلاش هستیم در طول هر ماه پروژه در چند شهر اجرایی شود.

مدیرکل ارتباطات گیلان با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا پایان سال هر ۵۶ شهر استان به شبکه فیبر نوری مچهز شوند، تصریح کرد: صرفا در شهر آستانه باید در ابتدا ۱۶ کیلومتر حفاری انجام شود و عملا ۱۹ کیلومتر هم به فیبر نوری نیاز دارد که اعتباری حدود ۱۵ میلیارد تومان را در بر می‌گیرد. میزان اعتبار و مسافت اجرای پروژه در هر شهر به میزان حفاری آن بر می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی از شهرهایی که شهرداران بیشترین همکاری و تعامل را دارند، آغاز می‌شود، اعتبارات این پروژه هم توسط دولت و وزارت ارتباطات تامین می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان