Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@07:56:21 GMT

(ویدئو) اولین ربات انسان نمای شیائومی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۰۱۸۰

(ویدئو) اولین ربات انسان نمای شیائومی

‍‍‍‍‍‍

فرارو-در رویداد بزرگی که توسط شیائومی در ۱۱ آگوست در پکن برگزار شد، این شرکت از اولین ربات انسان نمای خود، CyberOne رونمایی کرد. در این مراسم محصولات دیگری مانند گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۲، شیائومی پد ۵ پرو ۱۲.۴ اینچی، شیائومی واچ S1 پرو، ماشین لباسشویی و خشک کن میجیا و دستگاه نوشیدنی رومیزی نسخه Happy Edition میجیا نیز معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، ربات انسان نمای شیائومی ۱.۷۷ متر قد و ۵۲ کیلوگرم وزن دارد. شیائومی این ربات را با لقب «برادر فلزی» نیز می‌خواند. این اولین بار نیست که این غول فناوری چینی یک محصول رباتیک را عرضه می‌کند. این شرکت قبلاً سگ رباتیک CyberDog نیز رونمایی کرده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

الگوریتم کنترل بدن شیائومی، این ربات را قادر می‌سازد تا حرکات کل بدن و  ۲۱ مفصل خود را با یکدیگر هماهنگ کند. این ربات همچنین می‌تواند ۴۵ احساس انسانی را تفسیر و ۸۵ معناشناسی اِلِمان ها محیطی را تشخیص دهد. گفته می‌شود که CyberOne هر روز مهارت‌های جدیدی نیز یاد می‌گیرد. به گفته شیائومی، CyberOne ترکیبی از مکاترونیک سطح بالا و هوش مصنوعی توسعه یافته توسط آزمایشگاه‌های تخصصی این شرکت را به کار گرفته است.

این شرکت ادعا می‌کند که برای ساخت این ربات از منابع و نیروی کار قابل توجهی استفاده شده است. CyberOne نسل اول ربات انسان نمای شیائومی است که هنوز در مرحله توسعه قرار دارد. با این حال، این ربات توانسته در همین مرحله نیز نمونه اولیه ربات انسان نمای تسلا را شکست دهد. پیشرفت‌های اخیر در زمینه رباتیک نشان می‌دهد که آینده پر از ابزار‌ها و ربات‌های خودکار خواهد بود و چه بخواهیم و چه نخواهیم ربات‌ها به زودی بخشی از زندگی روزمره ما خواهند شد. ربات CyberOne هنوز برای خرید در دسترس قرار نگرفته است و به نظر می‌رسد قیمتی بین ۸۹,۱۰۰ تا ۱۰۴,۰۰۰ دلار داشته باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: ربات انسان نما CyberOne شیائومی ربات انسان نمای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اولین معاینه پزشکی دو توله ببر سوماترایی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • (ویدئو) این ربات سرطان ریه را تشخیص می‌دهد
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • حراج تاریخی ایلان ماسک: خدمتکار خانگی انسان‌نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • حراج تاریخی ایلان ماسک : خدمتکار خانگی انسان‌ نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • (ویدئو) اولین معاینه پزشکی دو توله ببر سوماترایی
  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • وقتی روبات‌ها به کمک شرکت‌های پست می‌آیند + فیلم
  • (ویدئو) خیابان اصلی شهر تفت یزد به زیر آب رفت!