Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:46:30 GMT

اعتراف متهمان به ۴۰۰ میلیون تومان سرقت در چالوس

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۰۲۶۲

اعتراف متهمان به ۴۰۰ میلیون تومان سرقت در چالوس

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری سارقان خودرو و لوازم خانگی در آن شهرستان خبر داد و گفت: متهمان به یک فقره سرقت خودرو و ۵ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، علی‌اکبر خسروی با اعلام خبر فوق گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو و چندین فقره سرقت منزل، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی متهمان را در شهرستان چالوس شناسایی و در یک عملیاتی ضربتی دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان یک خودروی پیکان مسروقه و انواع لوازم خانگی کشف شد، اظهارکرد: متهمان با مخدوش کردن پلاک خودروی پیکان سرقتی اقدام به سرقت از منزل و اماکن خصوصی می کردند.

 خسروی تصریح کرد: متهمان به یک فقره سرقت خودرو و ۵ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی به ارزش ۴ میلیارد ریال اعتراف کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلیس انتظامی دستگیری سارقان فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سرهنگ محمدسعید یاری گفت: با وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرکرد، موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و تعداد ۳۰ رأس دام مسروقه از آنها کشف شد.
یاری با اشاره به کشف ۱۴ فقره سرقت احشام و معرفی ۴ سارق به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش ریالی سرقت‌های انجام شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی