Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون فوتبال در جلسه امروز با مسئولان باشگاه استقلال تأکید کرد در زمین صدور مجوز حرفه‌ای با هیچ باشگاهی تعارف نخواهیم کرد. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، ظهر امروز (شنبه) مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال با همراهی برخی از مسئولان این باشگاه میزبان حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال، زارع رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون و برخی دیگر از مسئولان آن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که به منظور بررسی شرایط اخذ مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال برگزار شد، مصطفی آجورلو ضمن خوشامدگویی به مسئولان فدراسیون فوتبال، گفت: با وجود گذشت 21 دوره از رقابت‌های لیگ برتر، هنوز بسیاری از باشگاه‌های ما شرایط کامل حرفه‌ای را ندارند. نداشتن زمین تمرین اختصاصی یکی از اصلی‌ترین مشکلات تیم‌های ایرانی است. شرایط درآمدزایی باشگاه‌ها مطابق هزینه‌ها نیست و ما پیگیری این موضوع را آغاز کرده‌ایم. همانطور که می‌دانید همه جای دنیا حقوق باشگاه‌ها درباره پخش زنده و بازپخش ویدئوها رعایت می‌شود و ما اکنون در این حوزه ورود کرده‌ایم و با حمایت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال حرکت خواهیم کرد. من این موضوع را که درآمدزایی باشگاه‌ها باید مانند سایر لیگ‌ها براساس ضوابط حرفه‌ای انجام شود، بیست سال پیش به رئیس وقت فدراسیون گفتم. ما باید حقیقت را به هواداران بگوییم. من از سال قبل دنبال احقاق حقوق حقه هواداران استقلال هستم. ما تعامل لازم را با فدراسیون برای اخذ مجوز حرفه‌ای داریم و به این سمت در حال حرکت هستیم.

در ادامه حسن کامرانی‌فر اظهار داشت: برنامه فدراسیون این است که اخذ مجوز حرفه‌ای برای همه باشگاه‌ها الزامی شود. جلسات خوبی هم در این رابطه برگزار کرده‌ایم. باید باشگاه‌ها هم همکاری کنند و اعتبار باشگاه‌ها و لیگ ما به این موضوع بستگی دارد. برنامه لیگ قهرمانان هم تغییر کرده و قرار است با شرایط جدید برگزار شود. درباره مجوز حرفه‌ای با باشگاهی تعارف نمی‌کنیم. الان گرفتن سهمیه و داشتن مجوز حرفه‌ای شرط حضور در لیگ قهرمانان آسیاست و خوشحالم که باشگاه استقلال در این خصوص همکاری و تعامل لازم را دارد.

براساس این گزارش، در پایان این جلسه مقرر شد تا این جلسات ادامه یابد و با تعامل و تلاش، باشگاه استقلال و سایر باشگاه‌ها بتوانند مجوز حرفه‌ای لازم را کسب کنند.

در این جلسه از باشگاه استقلال آقایان آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، سعید فتاحی معاون ورزشی، فرشید سمیعی معاون حقوقی، محمدحسین زرندی معاون ارتباطات، فرزاد نادری مدیر صدور مجوز حرفه‌ای و بهنام نصیری عضو‌ کمیته صدور مجوز حرفه‌ای  باشگاه و از فدراسیون فوتبال آقایان حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال، زارعی، خانم جعفری و ... حضور داشتند.

برگزاری نشست مسئولان صدور مجوز حرفه‌ای با نمایندگان باشگاه استقلال

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال مجوز حرفه ای کامرانی فر باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس