Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد موسوی به انتقاداتی که اخیرا از او در مورد افشای وضعیت تیم ملی شده، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، محمد موسوی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال مردان پیش از اعزام به قهرمانی جهان با انتقاد از وضعیت و امکانات تیم ملی از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان کناره گیری کرد. 

انتقادهای محمد موسوی با واکنش‌های متعددی روبرو شد و برخی معتقد بودند که این بازیکن نباید در آستانه اعزام تیم به مسابقات چنین مسئله‌ای را مطرح می‌کرد، چرا که برای تیم حاشیه‌ساز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی در واکنش به این انتقادها متنی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که همچنان بیان حقایق را به نفع تیم ملی می‌داند.

او در پست خود نوشته است: «تیم ملی برای من یک تیم ورزشی نیست. هویت، ریشه و خاکم است. عشق اول و ابدی من است.  از زمانی که خودم را شناختم هیچ هدفی بزرگ‌تر از پوشیدن پیراهن تیم ملی و جنگیدن برای پرچم ایران نداشتم. روزهایی که ما والیبال را شروع کردیم خبری از شهرت و پول در این ورزش نبود. فقط و فقط عشق به مردم و وطن بود که شب و روز مثل سرباز می‌جنگیدیم. ما همیشه سرباز وطن بودیم، هستیم و سعی کردیم آنچه در توان داریم برای خدمت به کشور بگذاریم اما هرگز اجازه ندادیم که ما را با شهدا مقایسه کنند. ما کجا شهدا کجا ...شما کجا؟ ما خیلی خیلی کوچکتر از آن هستیم که با مقام شهید قیاس شویم. حرمت شهدا مقدس‌تر از آن است که هر یک از ما به خود اجازه دهد تا آن را مصادره به مطلوب نماید و پشت این عزیزان پنهان شود.

من همیشه تلاش کردم تا به تیم ملی والیبال کشورم خدمت کنم. امروز هم اعتقاد دارم بیان حقایق لااقل به صورت مختصر همانطور که گفتم به تیم ملی کمک می‌کند و امیدوارم تلنگری باشد که از بازیکنان جوان حمایت کنند تا در قهرمانی جهان به موفقیت برسند. می‌دانستم که در صورت بیان حقیقت ممکن است من را تخریب کنند اما ترجیح دادم این بار به عنوان یک برادر کوچک حرف دل همه بازیکنان را بزنم تا از آنها حمایت شود. 

همانطور که قبلاً گفتم برای آنکه تیم وارد حاشیه نشود از پرداختن به جزئیات و پاسخ دادن به بد اخلاقی‌های اخیر می‌گذرم و وارد بازی بدخواهان این ورزش نمی‌شوم. هدف من جلب حمایت از تیم ملی بود و مطمئن هستم اگر امروز از بازیکنان حمایت شود و ضعف‌ها را برطرف کنند خبرهای خوبی از این تیم و از این نسل می‌شنویم. برای بچه‌های خوب و پرتلاش و همه اعضای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و از همه مردم شریف ایران می‌خواهم که از تک تک بازیکنان تیم ملی حمایت کنند.»

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال تيم ملي واليبال ايران محمد موسوي محمد موسوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین

محمد دسالی، مدیر انجمن دانشجویی حمایت از فلسطین در کشور آفریقای  جنوبی  در گفتگو با خبرگزاری تقریب با بیان اینکه فلسطین فارغ  از این که سرزمینی مقدس و دومین قبله گاه مسلمانان به شمار می رود، مهم ترین محور وحدت آنها نیز هست، افزود: دلیل اهمیت فلسطین در وحدت مسلمانان از آن جهت است که هیچ بخشی از جهان اسلام از آغاز رسالت پیامبر(ص) تا امروز به اندازه فلسطین موضوع مورد دغدغه مسلمانان نبوده است و این تنها سرزمینی است که بر سر آن میان مسلمانان، مسیحیان و یهودیان جنگ به وقوع پیوسته و دست به دست شده است.

محمد دسالی همچنین افزود: وقوع جنگی که اسرائیل در پی طوفان الاقصی علیه غزه به راه انداخت، سبب شد تا بار دیگر این واقعیت معلوم شود که فلسطین جزو معدود موضوعاتی است که مسلمانان از هر مذهب، مسلک و مرامی نسبت به آن حساسیت ویژه ای دارند و از این رو دولت و مردمی که در حمایت از فلسطین پیشتازتر و فعال تر باشند، در نزد مسلمانان از اعتبار و موقعیت بیشتری برخوردار است. اما مهم اینجاست که کشورهای مسلمان به تنهایی نمی توانند برای حمایت از فلسطین آستین همت بالا بزنند.

او در توضیح بیشتر افزود: در شرایط کنونی که حامیان اسرائیل به دنبال اجرای طرح های سازش برای تثبیت موقعیت منطقه ای اسرائیل هستند، هیچ امری مهم تر از همبستگی کشورهای مسلمان برای مقابله با این طرح ها نیست. حال آن که وجود بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان که از امکانات زیادی بهره مند هستند، این فضا را برای آنها فراهم می کند که بتوانند با اسودگی خیال مسئله فلسطین را مورد توجه قرار دهند و از طریق وحدت آن را حل کنند.

محمد دسالی در نهایت تصریح کرد: در حال حاضر حیاتی ترین مساله جهان اسلام آزادی قدس و فلسطین است و همه ظرفیت و امکانات مادی و معنوی مسلمانان باید برای خدمت به این هدف بسیج شود. در همین روند کشورهای مسلمان باید یک جبهه متحدانه و قوی بسازند که برای تحقق آن راهی ندارند جز اینکه از منافع ملی و سیاسی خاص خود در این موقعیت سرنوشت ساز عبور نمایند.
 

دیگر خبرها

  • پاسخ روسیه به اظهارات بورل: یک اعتراف عالی! فرمول صلح همین است
  • پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند
  • فهرست نامزدهای اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • حقایق پنهان درباره ماه
  • پسورد و حقایق جالب آن
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!