Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:21:56 GMT

برق ۶ اداره پر مصرف اراک قطع شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۰۳۹۹

برق ۶ اداره پر مصرف اراک قطع شد

ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از قطع برق ۶ اداره و نهاد اداری پرمصرف در شهر اراک خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از توزیع برق استان مرکزی، محمود محمودی با بیان اینکه هدف صنعت، تامین آسایش و آرامش هموطنان است، افزود: تمامی کارکنان این صنعت در تلاشند تا ذره ای اختلال در تامین برق هموطنان ایجاد نشود و همگام با سایر نقاط کشور با توجه به شرایط اقلیمی پیش آمده و افزایش دمای هوا در هفته های جاری، تمامی ظرفیت های فنی در این شرکت به کار گرفته شده تا برق مشترکین تامین شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با هدف تامین نیاز شبکه توزیع برق و جلوگیری از اختلال در تامین انرژی مصرفی مشترکان، در ادامه طرح برخورد با ادارات و دستگاه‌های اجرایی پرمصرف، امروز شنبه ۲۲ مرداد ماه برق ۶ دستگاه اجرایی دیگر در شهر اراک که به اخطارهای ارائه شده در خصوص لزوم کاهش مصرف برق توجهی نکرده بودند، قطع شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی برق اراك استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار جمعی از مربیان عقیدتی سپاه روح الله و معلمان بسیجی گفت: سطوح علمی، دینی و دانسته‌های مربیان عقیدتی باید به روز باشد تا پیشرو ببوده تا بتوانند راهنمای جامعه باشند.
امام جمعه اراک با اشاره به اینکه خودشناسی درونی و سازمانی دیگر الزام مربیان عقیدتی است افزود: در این صورت است که می‌توان به محرومین و جامعه خدمت کرد و از توطئه‌های سلطه جویانه دشمن پیشی گرفت.
او خانواده و افزایش موالید را از اولویت‌ها دانست و ادامه داد: باید در کنار روشنگری این دو موضوع نیز از اولویت‌ها باشد تا جوانی و طراوت جامعه حفظ شود و البته در این بخش احتیاج به حمایت دولت نیز هست.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نباید برای امور خود پیامبر، دین و رهبری را سپر بلای خود کنیم.

امام جمعه اراک گفت: باید با شناسایی دشمن و نقاط ضعف او مانع سلطه جویی دشمن شویم.
در ادامه حجت السلام عبدی نماینده دفتر رهبر معظم انقلاب در سپاه روح الله گفت: تا پایان هفته معلم ۷۰۰ برنامه در استان مرکزی و در حوزه عقیدتی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک