Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@04:29:45 GMT

شهردار شیراز استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۰۵۶۹

شهردار شیراز استعفا کرد

 لطف الله شیبانی افزود: عصر امروز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ نشست فوق العاده شورای اسلامی شهر شیراز با حضور ۱۳ عضو و با دستور کار استیضاح شهردار شیراز آغاز شد.

وی ادامه داد: در ابتدای این جلسه احسان اصنافی شهردار شیراز حاضر و استعفاء خود را تقدیم هیات رئیسه شورا کرد و این درخواست اعلام وصول شد و شورا در ادامه درباره این موضوع تصمیم گیری و با رای ۱۳ نفر موضوع استیضاح از دستور کار شورا خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شیراز تاکید کرد: در ادامه این جلسه با رای مثبت ۱۳ عضو شورای اسلامی شهر شیراز با استعفاء اصنافی شهردار شیراز موافقت شد.

وی که قانونا بعنوان ناظر در این جلسه حاضر بود، اظهار داشت: در این جلسه همچنین با رای ۱۳ عضو شورا سعید مصفا بعنوان سرپرست شهرداری شیراز انتخاب شد.

این جلسه غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران و با حضور ۱۳ عضو شورا، شهردار و فرماندار شیراز برگزار شد.

کمتر از یکسال قبل، سید احسان اصنافی عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز  با تصمیم این شورا به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب شد./ایرنا

 

منبع: فردا

کلیدواژه: استعفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان در خصوص وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها گفت: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن نایبی امروز_ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه همایش شورای اسلامی شهری و روستایی شهرستان اصفهان با بیان اینکه یکی از پرتلاش‌ترین شوراها در دوره کنونی، شورای روستاها هستند، اظهار کرد: با وجود اینکه اعضای شورا خداپسندانه فعالیت می‌کنند، یکی از چالش‌های شورای بخش مرکزی، مدیریت نامطلوب برخی مدیران است و این موضوع سبب اجحاف در حق شورا شده است.

وی با اشاره به اینکه از مشکلات موجود در بخش مرکزی استان اصفهان آگاه هستیم، اما مصوباتی در شورا تصویب شد که تأثیر به‌سزایی در رفع مشکلات داشت، افزود: امیدواریم مصوبات تعیین شده در شوراها پیگیری و اجرایی شود، سعی‌مان بر این است تا این مصوبات تا دهه فجر اجرایی شود تا شرمنده مردم نشویم.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان با اشاره به وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها، با بیان اینکه در بعضی از روستاها اینترنت وجود ندارد و دانش‌آموزان مجبور هستند برای شرکت در کلاس‌ها و امتحانات به یکی از کتابخانه‌های شهر مراجعه کنند، عنوان کرد: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته برخی مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت بگیرد.

کد خبر 750169

دیگر خبرها

  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است