Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل‌گهر سیرجان همانند لیگ بیست و یکم، در فصل جدید نیز موفق شد تراکتور تبریز را شکست دهد تا شروعی امیدوار کننده در فصل جدید داشته باشد.

به گزارش مشرق، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب(شنبه) در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست و دوم به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان امیر قلعه‌نویی با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا در دقیقه ۱۸ نوید عاشوری موفق شد با یک شوت دقیق از پشت محوطه جریمه تیم آبی‌پوش میدان را پیش بیندازد. این گل تا پایان نیمه نخست تنها گل بازی بود. در ۴۵ دقیقه دوم بازهم تیم سیرجانی بود که بهتر کار را آغاز کرد.

رضا شکاری آغازکننده حرکتی بود که به خودش منجر شد. او توپ را به عاشوری سپرد و سپس مرتضی تبریزی توپ دریافتی از زننده گل اول را برای شکاری مهیا کرد تا این بازیکن با شوتی سرکش و ناگهانی فاصله را ۲ برابر کند. محمدرضا اخباری هم نتوانست روی این گل کار خاصی را انجام دهد.

درست پس از ۲ برابر شدن فاصله ۲ تیم تراکتور حملات همه‌جانبه خود را آغاز کرد و خیلی زود اختلاف را به حداقل رساند. محمد عباس‌زاده در دقیقه ۵۵ توپ ارسال شده از سوی ریکاردو آلوز را با ضربه‌ی سری دقیق به تور دروازه محسن فروزان چسباند.

بعد از این گل شاگردان قربان بردی‌اف برای به تساوی کشیدن بازی تلاش زیادی را انجام دادند اما حاصلی نداشت و بازی با برتری ۲ بر یک تیم میزبان تمام شد. گل‌گهر همانند لیگ بیست و یکم که توانسته بود تراکتور را شکست دهد، این بار نیز با از پیش رو برداشتن این تیم، شروع خوبی در فصل جدید داشت.

ترکیب ابتدایی گل‌گهر:

محسن فروزان، شایان مصلح، مهران گلزاری، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، محمد خدابنده لو، مرتضی تبریزی، استنلی کیروش و رضا شکاری.

ترکیب ابتدایی تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد آقاجانپور، آرش قادری، سجاد دانایی، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی، سعید واسعی، ریکاردو آلوز، گوستاوو و محمد عباس‌زاده.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت سعید واسعی شایان مصلح رضا شکاری گل گهر سیرجان تراکتور قربان بردیف امیر قلعه نویی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم های فولاد و تراکتور

ترکیب تیم های فولاد و تراکتور اعلام شد.

ترکیب تیم های فولاد و تراکتور مشخص شده است.

ترکیب فولاد برابر تراکتور:

کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی، احسان پهلوان، محمد علی‌نژاد، ساسان انصاری، محمد عسکری و لوسیانو پریرا

ترکیب تراکتور برابر فولاد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرحسین حسین‌زاده

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • قریشی: ذوب‌آهن شایسته باخت نبود؛ چرا چشمی اخراج نشد؟
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • قایدی بازهم گل زد، کلبا بازهم باخت
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!