Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، شهرداری منطقه ۱۷، مراسم بدرقه خانواده های معظم شهدای منطقه دارالشهدا به مشهد مقدس با حضور حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و هئیت همراه، رضا شنگی شهردار منطقه، سرهنگ تیموری فرمانده سپاه ناحیه حبیب بن مظاهر، جمعی از مدیران شهری منطقه و حجت الاسلام مقدم پدر شهیدان و امام جماعت مسجد امام رضا(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاروان زایران آفتا به همت شهرداری منطقه ۱۷ عازم سفر زیارتی مشهد مقدس شدند و ۹۱ نفر والدین و خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با بدرقه گرم معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و شهردار منطقه راهی زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) شدند.

 

در این مراسم معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران گفت: از همه شما خانواده های معظم شهدا التماس دعا دارم و خواهش می کنم از طرف بنده، سلام آقای زاکانی و التماس دعای ایشان را پذیرا باشید.

 

وی افزود: از شما عزیزان می خواهم در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) ما مسئولان به خصوص مسئولان شهرداری تهران را دعا کنید تا در این فرصت کوتاه خدمت،  بتوانیم بیشتر به شهروندان خدمت کنیم.

نظری تصریح کرد:از همت شهردار محترم منطقه ۱۷ و همکاران ایشان در منطقه بابت اعزام کاروان خانواده های شهدای منطقه به مشهد مقدس تقدیر و تشکر می کنم.

شنگی نیز ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، گفت: یکی از کارهایی که از زمان حضورمان در منطقه انجام داده ایم، تکریم خانواده های شهدا و گرامیداشت یاد و نام شهدا بوده که این کار اساس و محور همه کارها در محور اسلامی است.

 

وی افزود: برای ادامه دادن راه شهدا که از شعارهای ما در شهرداری است،‌ سه راه  تلاش شبانه روزی، مجاهدت و صبر لازم دارد تا محقق شود و سعی کرده ایم عامل به حرفی که زده ایم، باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سفر زیارتی مشهد مقدس شهرداری منطقه ۱۷ خانواده شهید خانواده های شهدا شهرداری تهران مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم