Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@20:21:41 GMT

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲۲ مردادماه

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۰۹۸۴

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲۲ مردادماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر سروش برای اولین ملاقات با دختر مورد علاقه‌اش آدم کشت، سرقت رمال از دختر ۱۶ ساله برای بستن زبان مادر، اقدام سیاه دختر نوجوان در یک بیمارستان، آخرین جزئیات قتل محیط‌بان نجفی در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه و سرقت مسلحانه طلافروشی در غرب تهران را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _شنبه بیست‌ودوم مردادماه_ به شرح ذیل است:

سروش برای اولین ملاقات با دختر مورد علاقه‌اش آدم کشت!

پسر نوجوانی که برای ملاقات با دختر مورد علاقه خود به تهران آمده بود، وقتی برای به دست آوردن پول تصمیم به سرقت گرفت با یک اشتباه زندگی‌اش نابود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

سرقت رمال از دختر ۱۶ ساله برای بستن زبان مادر

چند روز قبل دختر ۱۶ ساله‌ای به همراه خانواده خود به پلیس مراجعه کرده و از سرقت ۵۰۰ میلیون تومان طلا توسط مردی رمال خبر دادند. دختر نوجوان در تحقیقات گفت: من بیشتر اوقات با دوستانم در اینستاگرام و واتس‌اپ صحبت می‌کردم اما مدتی بود که مادرم مدام غر می‌زد و می‌گفت چرا اینقدر با گوشی تلفن همراهت درحال چت کردن هستی و تمام وقتت را با گوشی تلف می‌کنی.

بیشتر بخوانید

اقدام سیاه دختر نوجوان در یک بیمارستان +جزئیات

دختر نوجوانی که با همدستی دوستش در بخش نوزادان بیمارستان دست به سرقت می‌زد، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید

غرق شدن لنج صیادی در انزلی

ساعت ۶:۳۲ صبح روز شنبه شناور صیادی شوریده ۵۳ طی تماسی مفقود شدن لنج شوریده ۵۶ را به مرکز جست‌وجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید

دستور ویژه برای دستگیری قاتل محیط‌بان برومند نجفی

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: با دستور مقام قضائی نیروی انتظامی مأمور دستگیری قاتل محیط‌بان برومند نجفی شده است.

بیشتر بخوانید

آخرین واکنش‌ها به قتل برومند نجفی محیط‌بان کرمانشاهی+جزئیات

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ظهر امروز (بیست و دوم مرداد) برومند نجفی محیط‌بان کرمانشاهی جهت ادامه روند بررسی پرونده به دستگاه قضائی ارجاع می‌شود که مقابل شعبه یک دادگاه کیفری کرمانشاه توسط فردی ناشناس هدف گلوله قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

آخرین جزئیات قتل محیط‌بان نجفی در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: محیط‌بان برومند نجفی که اخیراً به اعدام محکوم شده بود و پرونده او در جریان اعاده دادرسی قرار داشت و امیدوار به شکسته شدن رأی دادگاه بودیم، توسط پدر مقتول پرونده خود در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه با اسلحه کلاشینکف تیرباران شد.

بیشتر بخوانید

سرقت مسلحانه طلافروشی در غرب تهران

پس از اعلام خبر سرقت مسلحانه از طلافروشی به کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، مأموران در کمتر از یک دقیقه در محل حاضر شده و سارق مسلح را درحال خروج از طلافروشی مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی هلال احمر به حدود ۱۶ هزار نفر در حوادث یک هفته گذشته

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: امدادگران این جمعیت در یک هفته گذشته جان ۸۰۹ هموطن را در حوادث مختلف نجات داده و در مجموع به حدود ۱۶ هزار نفر امدادرسانی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

آماده‌باش نیروهای امدادی در پی زلزله رضوانشهر

دو تیم اعزام گروه‌های ارزیاب به منطقه وقوع زلزله در رضوانشهر تا این لحظه اعزام شده است و نیروهای امدادی در حالت آماده‌باش هستند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 596147

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل قتل خانوادگی رسیدگی به پرونده قتل هولناک ترین قتل های خانوادگی قتل های ناموسی در ایران پرونده قتل عمد مجازات قتل خانوادگی قتل ناموسی حادثه حوادث اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران بسته خبری حوادث حوادث تلخ امروز سرقت مسلحانه درگیری مسلحانه دستگیری باند سرقت مسلحانه نزاع مسلحانه حمله مسلحانه درگیری مسلحانه اراذل و اوباش مجازات سرقت مسلحانه قتل مسلحانه زورگیری مسلحانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیشتر بخوانید برومند نجفی محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید

همشهری آنلاین ؛ حوادث: تصویر تاجی را روی بدنش خالکوبی کرده و می‌گوید که سردسته یک باند سرقت است. همه او را پادشاه صدا می زنند چون عاشق دستور دادن است. گفت‌وگو با او را می‌خوانید.
جرمت چیست؟
سند نمره کردن. تا حالا چنین اصلاحی شنیده اید؟ اجازه بدهید توضیح بدهم. کار من این است که ماشین های تصادفی را می خرم و بعد به اعضای باند سفارش همان مدل را می دهم تا سرقت کنند. مثلا اگر 206 سفید تیپ دو تصادفیبخرم به همدستانم سفارش همان مدل را می دهم. به بعد از سرقت، شماره شاسی و موتور خودروی تصادفی را با دستگاه هک روی خودروی سرقتی می زدم. سپس ماشین جدید را با مدارک خودروی تصادفی به فروش می رساندم. به این پروسه می گویند سند نمره کردن.
چه شد که پایت به دنیای سارقان کشیده شد؟
ماجرایش جالب است. چند سال قبل عاشق یک دختر بودم. به من گفتند فلانی مثلا اصغر آقا به دختر موردعلاقه ام متلک پرانده است. رفتم سراغش اما او قسم خورد که متلک نگفته است. همین موجب شد تا با اصغر آقا دوست شوم. او گفت سارق است اما متلک پران نیست. بعد که فهمید مکانیکم پیشنهاد سرقت داد. این شد که با او و دوستانش آشنا شدم و پایم کشیده شد به دنیای سارقان خودرو.اما حالا سابقه ام زیاد شده و دیگر کمتر سرقت می کنم. سرکرده گروهم و برای خودم نوچه هایی دارم. به من می گویند پادشاه.
برای همین است که روی دستت تاج خالکوبی کرده ای؟
درسته. من عاشق قدرت و سلطنت هستم.فقط روی دستم نیست، همه جای بدنم را تاج تتو زده ام. همه دیگر از من حساب می برند و ریاست باند را به عهده دارم.
نوچه هایت چطور سرقت می کنند؟
با شاه کلید. گاهی هم شیشه می شکنند. مابقی هم فوت و فن های ما سارقان است که نمی توانم عنوانش کنم. البته اغلب 206 و ال 90 سرقت می کنند. مشتری های زیادی هم دارد و بازارش خوب است.
از هر خودرو چقدر گیرت می آمد؟
کف قیمت خرید خودروی تصادفی 50 میلیون تومان است و خودروی 50 میلیونی را حدود 250 میلیون تومان می فروشم. اما چون با سارق شریک هستم تقسیم بر دو می کنیم. از هر سرقت 100 میلیون گیرم می آید.
با پول های سرقتی چه کردی؟
خرج عشق و صفا می کنم. پول دزدی که برکت ندارد، اصلا نمی فهمم چطور خرج می شود.

کد خبر 848855 برچسب‌ها سارق - سرقت فراجا حوادث ایران

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • تلفات سیل‌ در کنیا از ۱۲۰ تن گذشت