Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:19:08 GMT

اولین برد در سوپر لیگ ترکیه با حسینی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۱۰۱۳

اولین برد در سوپر لیگ ترکیه با حسینی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته دوم سوپر لیگ ترکیه، تیم کایسری اسپور در حالی که علی کریمی را بخاطر محرومیت در اختیار نداشت و از سید مجید حسینی در خط دفاعی بهره می‌برد، از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در استادیوم کادیر هاس به مصاف تیم استانبول اسپور رفت.

یاران حسینی و کریمی که در دیدار اخیرشان در شروع سوپر لیگ ترکیه با یک گل مقابل بشیکتاش شکست خورده بودند، امشب توانستند باخت قبلی خود را جبران کنند و به پیروزی خانگی برابر استانبول اسپور برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال کایسری اسپور در مسابقه امشب برابر استانبول اسپور به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد تا سه امتیازی شود و در جایگاه هفتم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار بگیرد.

سید مجید حسینی که در هفته اول حضور کامل در ترکیب تیمش مقابل بشیکتاش داشت، امشب هم تا پایان دیدار برابر استانبول اسپور در زمین بود و عملکرد خوبی در خط دفاعی تیمش بر جای گذاشت.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور بخاطر اخراج در دیدار هفته اول و محرومیت، در بازی امشب برابر استانبول اسپور غایب بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برابر استانبول اسپور سوپر لیگ ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در دور پانزدهم شاخ بوندسلیگا، یاران سوپر استاد بزرگ مقصودلو در تیم فیرنهایم با نتیجه ۶ بر ۱ برابر حریف خود به برتری رسیدند و بااقتدار قهرمان شدند.

پرهام مقصودلو در دور پایانی برابر استاد بزرگ اسنویک هروج از کرواسی با ریتینگ ۲۵۳۴ دست به مهره و پیروز شد.

از آن طرف استاد بزرگ پویا ایدنی که عضو تیم بایرن مونیخ است در دور پایانی برابر تکلاف پاول لهستانی به نتیجه تساوی رضایت داد و بایرن مونیخ در دور پانزدهم ۵ بر ۳ مقابل حریف خود پیروز شد و در رده نهم رقابت‌ها قرار گرفت.

این نکته شایان ذکر است که تیم فیرنهایم در دور چهاردهم این رقابت‌ها، قهرمانی خود در این پیکار‌ها را قطعی کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • اجلاس بین المجالس قدس در استانبول ترکیه
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه