Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@07:28:36 GMT

شهیدغلام على خرندى؛ همراه و مطیع امام امت باشید

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۱۸۳۴

شهیدغلام على خرندى؛ همراه و مطیع امام امت باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3222/تبرک لحظاتمان با شهیدغلام على خرندى؛

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

با سلام به پیشگاه امام زمان (عج ) و نایب بر حقش امام خمینى و با دعا براى پیروزى رزمندگان اسلام و سلام بر شهدا.

حال که خداوند سعادت حضور در جبهه حق علیه باطل و جهاد را به من داده و امیدوارم این جهاد به شهادت کن ختم شود از شما خانواده عزیزم انتظار دارم که ادامه‌دهنده راه من و سایر شهدا که همانا راه ابا عبدالله است باشید. امام امت را تنها نگذارید چرا که تنها گذاشتن فرزند زهرا (س ) همانا کار کوفیان است.

از شما دوستان و برادران عزیزم مى‌خواهم که به جبهه روى بیاورید و کار جنگ را هر چه سریعتر یک‌سره کنید.

زیارت کربلا که قسمت من نشد اگر در آینده نزدیک راه کربلا باز شد و مشرف شدید همه شهدا و امام را یاد کنید.

برای شهادت من دلتنگ و ناراحت نباشید و از شما ممنونم زیرا این حضور من در جبهه حاصل زحمات شما و برای آشنایی من با اسلام و انقلاب و امام حسین (ع ) بوده است.

در خاتمه باز هم شما را به همراهى امام تا آخرین قطره خون و خالى نگذاشتن جبهه‌ها توصیه مى‌کنم.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: شهدا فراموش شدنی نیستند و آنها ناظر اعمال ما هستند از این رو باید با عمل به وصیت نامه شهدا به رسالت خود که پاسداری از خون آنها است عمل کنیم.

امام جمعه تبریز افزود: همه شهدا در راه قرآن، اسلام و امام حسین(علیه السلام) از بهترین دارایی خود گذشتند و هیچ وقت ملت ایران که پاسدار خون شهدا هستند اجازه نمی‌دهند خون جوانان پاک باخته پایمال شود.

وی با بیان اینکه مردم به احترام خون شهدا در برابر دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی مقاومت می‌کنند خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان ما با شوکت و اقتدار و عزت از حقوق ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی دفاع می‌کنند به برکت خون شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید بر لزوم صیانت و حراست از ولایت فقیه را وجه مشترک وصیت نامه شهدا عنوان کرد و با تجلیل از جوانان مدافع حرم افزود: مدافعان حرم نشان دادند که جوانان امروز کمتر از جوانان اول انقلاب و روز‌های دفاع مقدس نیستند بلکه پرشورتر و مقاوم تر هستند.

دیدار با خانواده مدافع حرم و رونمایی از شهید شاخص بسیج ورزشکاری و مدافع حرم شهید شبان گورچین قلعه از برنامه‌های دیگر این یادواره شهدا بود.

 

دیگر خبرها

  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • مراقب همراه بانک‌های جعلی باشید
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • عزاداری روز شهادت امام صادق (ع) در قوچان همراه با بارش باران
  • آغاز اجتماع صادقیون در مشهد 
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • امام جمعه قم: مردم قدردان پلیس برای اجرای طرح نور باشند
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • کربلا قطعا جنت الاعلامه + فیلم