Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مطالعه از فروردین ۱۴۰۰ با مشارکت هفت دانشگاه علوم پزشکی کشور و محوریت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و با هدف بررسی عوارض انواع واکسن های کرونا انجام شد.

محمد حسن امامیان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در این مطالعه تمامی عوارض واکسن‌های کرونا سینوفارم، اسپوتنیک و برکت به مدت ۱۷ هفته و آسترازنکا به مدت ۲۵ هفته در ۱۰۸ هزار نفر دریافت کننده این واکسن‌ها بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امامیان افزود: عوارض خاص این واکسن‌ها ناچیز بود.

امامیان گفت: اثرات هر ۴ واکسن مورد مطالعه در پیشگیری از بستری و مرگ و میر یکسان بود.

حسین شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در این وبینار عوارض انواع واکسن‌های کرونا به منظور تغییر باور‌های غلط در خصوص عوارض واکسن‌های کرونا و افزایش پوشش واکسیناسیون بخصوص دز‌های سوم و چهارم بررسی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی واکسن های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی