Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-07@07:46:33 GMT

مرد خشمگین مادرزن و برادرزنش را کشت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۲۲۰۰

مرد خشمگین مادرزن و برادرزنش را کشت

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری قاتل فراری به هنگام خروج از شهر ارومیه که مادرزن و برادرزنش را به قتل رسانده بود،خبر داد.

به گزارش جنوب نیوز، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع قتل با سلاح سرد (مادر زن و برادر زن) و آتش زدن یک دستگاه پژو پارس و مجروح ساختن ۳ نفر در یکی از محله های ارومیه، رسیدگی به آن در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس، در نهایت قاتل به هنگام فرار در یکی از خروجی های شهرستان ارومیه طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه متهم انگیزه ارتکابی را اختلاف خانوادگی عنوان کرد، خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه کلت کمری کشف، متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی از آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از هجدهم خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان، محمدعلی نائل قراملکی با اشاره به پروازهای حج اظهار کرد: نخستین پرواز مربوط به حج تمتع امسال از فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه روز هجدهم خرداد انجام خواهد شد.

وی افزود: عملیات رفت زائران از هجدهم تا بیست‌ویکم خرداد صورت خواهد گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: در این چهار روز ۱۹۲۰ نفر در قالب ۱۵ کاروان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به فرودگاه جده منتقل خواهند شد.

قراملکی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای حضور زائران و همچنین همراهان آنها اندیشیده شده است و امیدواریم با این تمهیدات مشکلی در روزهای بدرقه حجاج در فرودگاه شهید باکری ارومیه نداشته باشیم.

کد خبر 751280

دیگر خبرها

  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور