Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیر مشارکت‌های مردمی و طرح‌های زودبازده شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: براثر بارندگی‌های اخیر طرح‌های تغذیه مصنوعی احداث شده توسط این شرکت طی سال‌های گذشته زمینه ذخیره بالغ بر ۳۵ میلیون متر مکعب آب فراهم شد.

افراسیاب خوشاب بیان کرد: طی سنوات گذشته ۶۹ طرح تغذیه مصنوعی با هدف تقویت سفره‌های آب زیرزمینی در محدوده‌های مطالعاتی استان فارس توسط شرکت آب منطقه‌ای احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای فارس، خوشاب ادامه داد: طی بارندگی‌های اخیر ناشی از سامانه بارشی مونسون، شاهد عملکرد مناسب این طرح‌ها بودیم به طوریکه بیش از ۳۵ میلیون متر مکعب آب در ۴۵ طرح تغذیه مصنوعی آبگیری شد.

این مقام مسئول در شرکت آب منطقه‌ای فارس خاطرنشان کرد که بیشتر حجم آب ذخیره شده به واسطه طرح‌های تغذیه مصنوعی در روزهای آتی و به مرور به آبخوان آب زیرزمینی اضافه خواهد شد.

خوشاب گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شد مسیل‌های منتهی به تغذیه مصنوعی‌های استان فارس به صورت شبانه روزی توسط مدیران و کارشناسان ستاد و امور آب شهرستان‌ها کنترل و طرح‌هایی که آبگیری آنها خطرات بالقوه ای برای نقاط جمعیتی زیر دست داشت، با استفاده از ماشین‌آلات سنگین مسدود یا مسیل ورودی برای تسهیل ورود سیلاب، لایروبی می‌شود.

مدیر مشارکت‌های مردمی و طرح‌های زودبازده شرکت آب منطقه‌ای فارس خاطرنشان کرد: از کل طرح‌های تغذیه مصنوعی، ۲۴ طرح به دلایلی نظیر تاثیرگذار نبودن سامانه بارشی اخیر، امکان آبگیری نداشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای فارس آبگیری استانی اقتصادی طرح تغذیه مصنوعی سامانه مونسون سیل فارس طرح های تغذیه مصنوعی شرکت آب منطقه ای آب منطقه ای فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط

رگولاتورهای اتحادیه اروپا قرار است تحقیقاتی را درباره عملکرد شرکت متا در مقابله با نشر اطلاعات غلط در پلتفرم‌های شبکه اجتماعی این شرکت، آغاز کنند.

به گزارش ایسنا، روزنامه فایننشیال تایمز به نقل از دو منبع آگاه نوشت: رگولاتورهای اروپایی گمان می‌کنند که مدیریت محتوای شرکت آمریکایی متا، برای متوقف کردن نشر تبلیغات سیاسی که فرآیندهای انتخاباتی را در معرض خطر تضعیف قرار می‌دهد، کافی نبوده است.

اما انتظار نمی‌رود کمیسیون اروپا در بیانیه خود، به روسیه اشاره کند و تنها به دستکاری اطلاعات توسط عوامل خارجی، اشاره خواهد کرد. شرکت متا و کمیسیون اروپا در این باره توضیحی ندادند.

پیش از این گزارش شده بود شرکت متا که مالک فیس‌بوک است، تیمی برای مقابله با نشر اطلاعات غلط و سوءاستفاده از هوش مصنوعی در آستانه انتخابات پارلمانی اتحادیه اروپا در ژوئن، تشکیل خواهد داد. مارکو پانچینی، مدیر امور اتحادیه اروپای متا در یک پست وبلاگ اعلام کرد تا نزدیک شدن به زمان انتخابات، ما مرکز فعالیت‌های انتخاباتی را برای شناسایی تهدیدهای احتمالی و خنثی کردن فوری آنها، فعال خواهیم کرد.

بر اساس گزارش رویترز، ده‌ها کشور در سراسر جهان از جمله انگلیس، اتریش و گرجستان، رهبران جدیدی را در سال ۲۰۲۴ انتخاب می‌کنند. انتخابات‌های پارلمان اروپا هم در ژوئن برگزار می‌شود. اما نگرانی‌هایی نسبت به مداخله در انتخابات و انتشار محتوای گمراه‌کننده با کمک هوش مصنوعی،‌ وجود دارد.

رشد سریع هوش مصنوعی مولد که می‌تواند متن، تصاویر و ویدئو را در چند ثانیه تولید کند، این واهمه را ایجاد کرده که فناوری جدید ممکن است امسال، برای مختل شدن انتخابات در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • استخراج الماس از گل صدتومانی + عکس
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گازهای همراه به همت صنعت پتروشیمی
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گازهای همراه
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گاز‌های همراه
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط