Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:19:53 GMT

محبوبیت رئیس جمهوری کره جنوبی روی منحنی نزولی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۲۵۲۵

محبوبیت رئیس جمهوری کره جنوبی روی منحنی نزولی

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، یون که با وعده ایجاد تغییر در کره جنوبی به قدرت رسیده بود، در وعده های پیش از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری در ایجاد دموکراسی آزاد و تلاش برای رشد اقتصادی این کشور و  برداشتن گامهایی برای توقف برنامه موشکی کره شمالی سخن گفته بود.

یکی از مهم ترین دلایل کاهش محبوبیت این رئیس جمهوری جدید، عدم تمرکز او بر مسائل داخلی و خواسته های مردم این کشور و نگاه او به موضوع های خارجی از جمله روابط با "ناتو" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به استناد گزارشهای خبری، رئیس جمهوری کره جنوبی در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری خود تمرکز اصلی خود را بر سیاست خارجی قرار داده است و این مساله موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده است.

به استناد گزارشهای خبری، در حال حاضر تمرکز یون بر مسائل بین المللی از جمله توسعه همکاری با سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) است.

یون در نخستین سفر خارجی خود از زمان رسیدن به ریاست جمهوری برای شرکت در اجلاس ناتو به مادرید سفر کرد. این سفر موجبات نارضایی مردم کره جنوبی را فراهم کرده است.  

به باور کارشناسان، مردم کره جنوبی بر این باورند در شرایطی که این کشور با مشکلات فراوانی روبروست، نگاه رئیس جمهوری باید بر حل و فصل مشکلاتی داخلی بیشتر متمرکز شود.

کره جنوبی در اردیبهشت ماه سال جاری به عنوان اولین کشور آسیایی به عضویت گروه سایبری ناتو پیوست. عضویت اخیر کره جنوبی در گروه دفاع سایبری سازمان پیمان آتلانتیک شمالی به معنای پیوستن به این سازمان (ناتو) نمی باشد.  

 مردم کره جنوبی خسته از سیاست های «مون جائه این» رئیس جمهوری مستعفی کره جنوبی با هدف تغییر در وضعیت اجتماعی  و اقتصادی این کشور یون را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند. اما  از زمان نشستن یون بر مسند قدرت، وضعیت اقتصادی این کشور رو به وخامت گذاشته است.

داده های آماری نشان می‌دهد میزان نرخ تورم در کره جنوبی در ماه ژوئن سال جاری(خرداد-تیر) به بیشترین میزان خود در ۲۴ سال گذشته رسیده است.

برچسب‌ها کره‌ جنوبی سازمان پيمان آتلانتيك شمالی انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی سازمان پيمان آتلانتيك شمالی انتخابات ریاست جمهوری کره جنوبی سازمان پيمان آتلانتيك شمالی انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری کره جنوبی رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیدواری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

کد خبر 6089512 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • اردوغان: رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد
  • رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده