Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا "رضا امینی" در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اهواز به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به قدرت رسانه در جامعه افزود:  فضای مجازی و رسانه در همه جای دنیا فعال است ولی مطالبه گری مسموم  و اشتباه از طریق رسانه به نوعی است که بعضا مدیران شهری بیشتر خود را مخاطب آن می دادند.

شهردار اهواز با بیان اینکه مدیران باید دائم پاسخگوس رسانه ها باشند گفت: اگر مدیری نتواند به درستی پاسخگوی رسانه باشد با مشکل روبرو خواهد شد و باعث انحراف افکار عمومی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت رسانه برای مدیران واجب و ضروری است که باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود ادامه داد : تعدد و تنوع رسانه ها در کشور و مخصوصا در خوزستان بسیار بالا است و این تنوع فرصتی مناسب برای ارتباط مدیران با مخاطبان است.

زیباسازی منظر شهری در گرو همکاری شهروندان است

امینی با اشاره به میدانی در شهر اهواز با ۱۱ تیر برق  گفت : یکی از موانع زیبا سازی منظر شهری در اهواز وجود تعداد تعداد زیاد تیرهای برق است که بسیاری چوبی هستند ، این تعداد تیر برق با رشد قارچ گونه باعث ایجاد منظره ای نامناسب برای شهر اهواز شده اند.

وی ادامه داد: زیبا سازی منظر شهری در گرو جمع آوری زباله ، اصلاح شبکه آب های سطحی،خیابان ها و جدول می باشد که اگر به درستی اجرا شوند شهری زیبا خواهیم داشت.

شهردار اهواز خاطر نشان کرد : بهترین راه جمع آوری زباله این است که شهروندان در ساعتی مشخص زباله ها را درب منزل قرار دهند تا نیروهای شهرداری آنها را جمع آوری کنند.

امینی با بیان اینکه  شیرابه زباله، عفونی ترین بیماری ها را تولید می‌کند گفت: تمام انرژی شهرداری اهواز صرف جمع آوری سگ های ولگرد ، طراحی جداول ، نخاله های ساختمانی ، زباله و علایم شهری می شود.

وی افزود : به زودی در شهر اهواز کارخانه بازیافت نخاله راه اندازی می شود تا شهروندان بتوانند نخاله های خود را در این محل تخلیه کنند.

شهردار اهواز با بیان اینکه یک از تهدیدهای شهر اهواز توسعه سطحی بیش از اندازه آن است  گفت : باید از رودخانه کارون در بحث گردشگری استفاده کرد و این قابلیت در حاشیه این رودخانه وجود دارد ، راه اندازی تاکسی آبی و جت اسکی در کارون از جمله مواردی است که در راستای گردشگری باید مورد توجه قرار گیر ضمن اینکه منطقه گاومیش آباد اهواز در زمینه گردشگری دارای ظرفیت بسیار بالایی است.

برچسب‌ها روز خبرنگار رودخانه کارون خوزستان شهرداری اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار رودخانه کارون خوزستان روز خبرنگار رودخانه کارون خوزستان شهرداری اهواز شهردار اهواز شهر اهواز جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با اشاره به گزارش برخی مقامات ارشد آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور مبنی بر نقض قوانین بین‌المللی در غزه توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خود را مقید به هیچ‌یک از قوانین بین‌المللی نمی‌داند؛ چرا که هزینه و شخصیتی برای خود متصور نیست.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع غزه اشاره کرد و با بیان اینکه صهیونیست‌ها مشروعیت خود را در بین افکار عمومی و جهان به شدت در خطر می‌بینند، گفت: نتانیاهو برای بقای خود در قدرت، حتی ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند و به هر قیمتی به دنبال پیروزی بر حماس و یا گسترش دامنه جنگ در منطقه است تا افکار عمومی را برای حمایت از خود متقاعد کند؛ البته نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در هر دو راهبرد شکست خورده است.

سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: نتانیاهو تلاش می‌کند که به هر شکلی کابینه و قدرت خود را حفظ کند؛ اما تلاش‌های مذبوحانه، ثمری نخواهد داشت و به زودی شاهد پیروزی مقاومت و مردم مظلوم غزه خواهیم بود.

کد خبر 6092982 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • دستورات و تاکیدات اژه‌ای در راستای اقناع افکار عمومی
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه