Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@09:18:20 GMT

اولین واکنش مهدی‌تارتار به تساوی برابر پرسپولیس+عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۲۷۶۱

اولین واکنش مهدی‌تارتار به تساوی برابر پرسپولیس+عکس

درحالی که سرمربی ذوب آهن شب گذشته به دلیل محرومیت از حضور در نشست خبری منع شده بود در فضای مجازی به تساوی برابر پرسپولیس واکنش نشان داد

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته در ادامه رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت. تساوی بدون گل درحالی برای ذوبی‌ها رقم خورد که آنها از حدود دقیقه ۵۰ با اخراج نادر محمدی ۱۰ نفره شده و کار سختی را برابر تیم پرسپولیس داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان مسابقه مهدی تارتار سرمربی گاندوها که اجازه حضور در نشست خبری را به دلیل محرومیت نداشت در فضای مجازی به تساوی برابر قرمزهای پایتخت واکنش نشان داد. او در پستی اینستاگرامی که در آن دستیاران خود حضور دارند نوشت:

از همه بازیکنان تلاشگر و اعضای کادر زحمتکش بابت نمایش جسورانه‌شان در دیدار هفته اول تشکر می‌کنم و قدردان حمایت هواداران هستم. فارغ از نتیجه، این نمایشی بود که نشان داد رویکرد ذوب آهن در فصل جدید چطور خواهد بود؛ تلاش تا آخرین لحظه. شما نشان دادید که هیچ اتفاقی یارای مقابله با عزم راسخ ما را نخواهد داشت. هرچند که برای کسب پیروزی وارد زمین شدید اما همین نمایش بی توجه به نتیجه، شایستگی‌تان را به فوتبال ایران نشان داد. اما این تنها شروع کار است و در ادامه -با تلاش بیشتر- باید بهتر و بهتر شویم. ما در کنار یکدیگر قدرتمند هستیم و تا پایان فصل از باشگاه تا تیم، از کادرفنی تا بازیکنان و از اعضای تیم تا هواداران، باید متحد بمانیم و این رمز موفقیت ما خواهد بود. همچنین لازم می‌دانم به اعضای تیم میهمان خسته نباشید بگویم.

در ادامه پست منتشر شده از سوی سرمربی ذوب آهن را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 596198

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مهدی تارتار شاگردان مهدی تارتار تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان رئال مادرید بود اما با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا همه چیز به بازی برگشت موکول شود.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و مهم را در این دیدار به دست بیاورند اما خطایی که کیم مین جائه روی بازیکن حریف در محوطه جریمه انجام داد باعث شد که وینیسیوس جونیور بتواند در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی این دیدار را به تساوی بکشاند.

در حالی که سرمربی بایرن انتقادهای تندی را از این ستاره اهل کره جنوبی مطرح کرده بود، نویر پس از پایان این دیدار به اسپورت وان گفت:«درباره اتفاقی که افتاد در رختکن صحبت کردیم. اشتباهات رخ می‌دهند و فوتبال همین است.

چنین اتفاقی به این معنا نیست که او قرار است در دیدارهای بعدی هم بد بازی کند. او امروز هم بد نبود و در بسیاری از بخش‌های بازی خیلی خوب عمل کرد. اما در بعضی از لحظات کلیدی نتوانست تصمیم درست را بگیرد که همیشه در فوتبال رخ می‌دهد.

جو ورزشگاه خیلی خوب بود و هواداران از ما حمایت کردند. این جو ما را به یاد فینال لیگ قهرمانان 2012 برابر چلسی انداخت. از همه آنها سپاسگزاریم. البته که دوست داشتیم پیروز شویم و شایسته کسب نتیجه بودیم. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و ما منتظر بازی بعدی هستیم. خوب است که همه چیز در دست خودمان است و می‌خواهیم به فینال برسیم.»

دیگر خبرها

  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم