Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت شنبه شب در جمع پیمانکاران بخش راهسازی و شهرسازی استان بیان کرد: در حال حاضر ۵۱۴ شرکت پیمانکاری در حوزه‌های مختلف اقدامات عمرانی زیادی در استان در حال اجرا دارند.

وی ادامه داد: شرکت‌های پیمانکاری استان سازوکارهای لازم را داشته و پروژه‌های عمرانی خوبی در دست اقدام دارند بنابراین فعالیت این شرکت‌ها در استان دیگر اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قناعت با بیان اینکه پیمانکاران باید برای کار انگیزه داشته باشند، اظهار کرد: پیمانکاران به عنوان بازوی توانمند اجرایی خراسان جنوبی بوده که می‌طلبد رفع دغدغه‌هایشان مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی خواستار پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران شد و افزود: اینکه دستگاه اجرایی پول داشته باشد اما مطالبه پیمانکاران را نپردازد قابل توجیه نیست.

وی بیان کرد: شرکت‌های پیمانکاری استان بزرگترین مجموعه اقتصادی و عمرانی استان بوده که ۱۳ هزار نفر در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.

قناعت با اشاره به مشکلات خراسان جنوبی، اظهار کرد: محرومیت‌های مزمن به ویژه در حوزه‌های زیرساختی و عمرانی در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: در استان‌های دیگر کشور نوع پیگیری ما برای استان از نوع توسعه‌ای بود در حالی که در خراسان جنوبی پیگیری‌ها از نوع زیرساختی است.

قناعت با بیان اینکه بخشی از این عقب ماندگی‌ها به خودمان بر می‌گردد در حالی که الان باید در استان تحول و حرکت ایجاد شود، افزود: خراسان جنوبی در زمینه نرخ رشد اقتصادی حوزه‌های مختلف دارای رتبه‌های آخر است.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ما برای عمران و آبادانی، تلاش و جهاد است، گفت: در حال حاضر موضوعاتی برای استان را در حال پیگیری داریم که برخی استان‌ها ۳۰ سال پیش پیگیری کرده و به نتیجه رسانده‌اند.

کد خبر 5562585

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد قناعت استانداری خراسان جنوبی ارتقای زيرساخت ها بوشهر ویروس کرونا محرم 1401 سفر استانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه روز خبرنگار اربعین حسینی آمار کرونا لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا گرگان ماه محرم خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: لازم است پیگیری شود که صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: درخواست من این است که در بحث بازدیدها از پروژه‌های شهری، شهردار و مدیران مناطق اقدام کنند و مشخص شود چند روز این پروژه‌ها برای به ثمر رسیدن طول می‌کشند.

وی با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: پیگیری شود که بحث صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است و اگر برای بازدید با کمبود نیرو مواجه هستند، نیروی حجمی به‌کار گرفته شود.

کد خبر 748746

دیگر خبرها

  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی