Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

او افزود:پدرش آلزایمر دارد و برایش پرستار خانگی گرفته‌اند و روزهایی که قرار بود پرستار برای کمک به آنها بیاید این دختر در خانه می‌ماند اما هر چه به تلفن همراهش زنگ می‌زنم، پاسخ نمی‌دهد. نگرانش شدم و زنگ آپارتمانشان را که در طبقه سوم است زدم، اما در را هم به رویم باز نکرد. وقتی با دقت گوش دادم فقط صدای پدرش را شنیدم که به خاطر بیماری قادر به باز کردن در نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نگران دختر همسایه‌ هستم و تصور می‌ کنم برایش اتفاقی رخ داده باشد.

با این تماس مأموران کلانتری راهی خانه مورد نظر شده و پس از هماهنگی قضایی با بازپرس محمدحسین زارعی وارد خانه شدند. با ورود به خانه، آنها با جسد دختر جوان روی مبل در اتاق نشیمن در حالی مواجه شدند که روسری دور گردنش پیچیده شده بود.

تحقیقات نشان می‌داد دختر جوان مقابل چشمان پدر آلزایمری‌اش به قتل رسیده اما پیرمرد که تنها شاهد جنایت بود، نمی‌توانست اطلاعاتی از قاتل در اختیار مأموران قرار دهد.

به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای شناسایی عامل جنایت ادامه یافت. در بررسی‌های صورت گرفته از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مشخص شد مقتول مدتی قبل مرد میانسالی به نام حمید را به عنوان پرستار خانگی پدرش استخدام کرده است. حمید هفته‌ای یک بار به خانه آنها آمده و کارهای شخصی پیرمرد را انجام می‌داد.

از آنجایی که قفل در ورودی خانه سالم بود و از سویی طلاها و وسایل با ارزش خانه نیز سرقت شده بود احتمال داده شد قاتل آشنا است و به خاطر سرقت دست به جنایت زده است.

از آنجایی که حمید نیز ناپدید شده بود، این احتمال مطرح شد که وی قاتل است. در نهایت مشخص شد حمید در خانه یکی از اقوامش پنهان شده و کارآگاهان جنایی او را بازداشت کردند.

مرد میانسال در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد و گفت: چند باری به خانه این زن و پدرش رفتم تا کارهای شخصی پدرش را انجام دهم. در این مدت چشمم به طلاهای او افتاد و از آنجایی که او و پدرش تنها زندگی می‌کردند وسوسه شدم که از خانه سرقت کنم. روز حادثه با انگیزه سرقت وارد خانه شدم و در فرصتی مناسب زمانی که زن جوان روی مبل نشسته بود به سمتش رفتم و از پشت با روسری او را خفه کردم و بعد وسایل داخل خانه را سرقت نمودم.

به دستور شعبه یکم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار داده شد و تحقیقات ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل سرقت جنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد.

به گزارش ایسنا،  ابوالفضل نیکوکار در این باره گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد.

وی افزود: سرقت موجب افزایش هزینه‌های تولید می‌شود و بخش‌های زیادی از بیت‌المال و سایر امکانات کشور باید صرف پیشگیری از سرقت و مبارزه با تبهکاران و سارقان، اداره زندان‌ها، تأمین زندگی خانواده‌های زندانیان و غیر آن شود، که آثار زیان‌بار آن بر مصرف‌کننده‌ها و شهروندان تحمیل و اضطراب و نگرانی دامن‌گیر خانواده‌ها می‌شود و از لحاظ سیاسی، امنیت داخلی مخدوش شده و موجبات نارضایتی و اعتراض مردم را فراهم می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تصریح کرد: در راستای ارتقاء هماهنگی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در پیشگیری از جرم، به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران در پیگیری مصوبات، جلساتی برگزار شده است که اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۶/۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • ببینید | تلاش مرد فداکار برای رساندن دارو به دختر بیمار