Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم رودسرابی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب گفت: البته صدور اخطاریه، اقدامی استصدور اخطاریه ایمنی برای تمامی مالکین استخر‌های کشاورزی در خوشاب که از پارسال شروع شده، ولی تا آخرین استخر احداثی ادامه خواهد داشت.

او افزود: تاکنون از ۲۵ استخر ذخیره آب کشاورزی در شهرستان بازدید و اخطار کتبی لازم صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز همدردی با داغدیدگان این حادثه، عمده استخر‌های احداثی در این شهرستان را بدون مجوز خواند و هشدار داد: در صورت بروز هرگونه حادثه، مالک اینگونه استخر‌ها گرفتار برخورد‌های قضایی خواهند شد.

مدیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه جهاد کشاورزی هر ساله و به طور مستمر در ارتباط با ایمنی استخر‌ها و خطرناک بودن شنا در استخر‌های کشاورزی از طرق مختلف اطلاع رسانی می‌کند، از بی توجهی به اخطار‌های صادر شده ابراز تاسف کرد و ادامه داد: در صورت ادامه این روند، حوادث مشابه در سطح شهرستان تکرار خواهند شد.

رودسرابی همچنین بیان کرد: در حال حاضر صرفاً برای اجرای سیستم‌های نوین آبیاری مجوز احداث استخر صادر می‌شود و هرگونه احداث استخر بدون مجوز تغییر کاربری از جهاد کشاورزی، تخلف محسوب و متخلفین به دستگاه‌های قضایی معرفی می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه مالکین تمامی استخر‌های مجاز و غیرمجاز می‌بایست برای ایمن کردن استخر‌های خود مطابق با بخشنامه‌های ابلاغی اقدام و مجوز ایمنی استخر را دریافت کنند، افزود: هماهنگی‌های لازم برای تشکیل کارگروه مربوطه انجام شده است و به زودی روند اخذ دریافت مجوز ایمنی استخر‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی در پایان ضمن هشدار مجدد به مردم و مالکین استخرها، خواستار مراقبت مستمر و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تکرار حوادث تلخ مشابه شد.

در جریان وقوع ۲ حادثه دردناک که به فاصله ۳ روز در خراسان رضوی رخ داد، ۱۰ نفر در استخر‌های کشاورزی در دو شهرستان تایباد و خوشاب غرق شدند که ۸ نفر از قربانیان افرادی بودند که برای نجات ۲ فرد غرق‌شده داخل استخر پریده بودند، اما نه تنها موفق به نجات آن‌ها نشدند، بلکه خودشان نیز جان باختند

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استخرهای کشاورزی غرق شدگی استخر های کشاورزی جهاد کشاورزی استخر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای شهنه‌کلا این شهرستان کردند.

او افزود: یک بنای نیمه کاره و ۱۴ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و ۹۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، به مالکین اراضی کشاورزی توصیه کرد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • ورودی آب به سد زاوین کلات بیش از سه برابر شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • اسناد تک برگی برای اراضی زراعی صادر می شود
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام