Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا حقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ادامه داد: هیات‌های مذهبی بانوان ظرفیت مهمی برای تاثیرگذاری فرهنگی و دینی در جامعه دارند و اگر از توانمندی این هیات‌ها استفاده شود می‌توان در رفع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موفق بود.

وی افزود: برای رسیدن به این هدف باید برای جذب جوانان به این تشکل‌های مردمی و نیز تغذیه فکری مسئولان هیات‌های مذهبی برنامه‌ریزی مستمر صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی توجه به ضرورت مهم فرهنگی جهاد تبیین را اولویت اصلی در برنامه‌های هیات‌های مذهبی بانوان برشمرد و گفت: توانمندسازی مسئولان هیات‌های مذهبی در حوزه بصیرت و روشنگری و نیز جهاد تبیین باید در دستور کار برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد تا این افراد در تبیین‌گری فعالانه وارد عمل شده و در بصیرت‌افزایی مخاطبان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین گره‌گشای مشکلات کشور است، افزود: زنان میدان‌دار جهاد تبیین هستند و باید در این زمینه بویژه در هیات‌های مذهبی به عنوان پایگاه دینی و ملی بیش از پیش تلاش کنند.

یک‌هزار و ۱۰۰ هیات مذهبی در استان اردبیل وجود دارد که از این تعداد ۶۰۰ هیات مذهبی به صورت دائمی و مستمر به ارائه فعالیت‌های فرهنگی و دینی می‌پردازند.

برچسب‌ها جهاد تبیین اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهاد تبیین اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی جهاد تبیین اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی بانوان هیات های مذهبی جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حامد تقدیری در مراسم افتتاحیه رویداد آموزشی و توانمندسازی کنشگران فرهنگی و اجتماعی ویژه دختران حاج قاسم (استان قزوین) که شامگاه شنبه در در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار شد، اظهار کرد: اکنون که در جنگ اراده‌ها قرار گرفتیم و این نوع جنگ سخت‌ترین نوع جنگ است که به مراتب مواجه شدن و مقابله در این جنگ سخت نیازمند نیروهای مقاوم است که باید فرماندهی میدان‌های سخت را به عهده بگیرند.

رییس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: علت اینکه نام رویداد را دختران حاج قاسم گذاشتند این است که حاج قاسم فرمانده میدان‌های سخت بود و حالا این میدان سخت به شما دختران حاج قاسم واگذار شده است.

وی ادامه داد: مهمترین سرمایه‌های هر کشور نسل نوجوان و جوان آن است چنانچه نسل نوجوان و جوان همواره مورد تاکید امام و رهبر انقلاب قرار گرفته است که علت این تاکید و توجه آن است که نسل جوان نسل اثر گذار جامعه است و حالا شما در این جایگاه مهم و اثرگذار قرار گرفته‌اید.

این مسئول در پایان صحبت‌هایش گفت: باتوجه به اینکه همواره انسان‌های گرانقدر و باارزش همواره در شرایط سخت قرار می‌گیرند امروز شما در این جایگاه قرار گرفته‌اید و دوره دختران حاج قاسم در واقع دوره فرماندهی جهاد تبیین است.

کد خبر 6090291

دیگر خبرها

  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود