Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@19:06:51 GMT

کمبود نیروی تخصصی در پایگاه های میراث

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۲۹۲۰

مدیرکل دفتر پایگاه‌های میراث ملی و جهانی یکی از مشکلات این پایگاه ها را کمبود نیروی تخصصی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی خبرگزاری برنا، رضا سامه مدیرکل دفتر پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در پنجمین همایش سراسری افق تحول که صبح امروز با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد، گفت: مدیران پایگاه‌های میراث ملی و جهانی خطیرترین مسئولیت‌ها را بر عهده دارند اما ماموریت‌های خود را با علاقه انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علی رغم وجود اعتبارات محدود، مدیران عملکرد خوبی داشتند و تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند، افزود: پایگاه‌ها از کمبود نیروی تخصصی نیز رنج می‌برند و با توجه به اینکه تخصصی‌ترین کارها از سوی پایگاه‌ها انجام می شود، باید حقوقی را برای آنها قائل شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: میراث پایگاه های میراث پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، «شریفی» مدیرکل دفتر امور فنی و عمرانی، «برامکی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، «سراجی» مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها و «عباسی» سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   «شیوا خوش‌نسب» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در این برنامه با سرپرستان خانوار بانو درباره مطالبات مطرح شده در حوزه‌های عمرانی، مسکن، طرح نهضت ملی مسکن و طرح‌های روستایی، گفتگو کرد.   طی برنامه حضور مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در سامانه سامد، ۱۵۰ تماس در حوزه شهری، روستایی، مدیریت بحران و فنی و عمرانی برقرار شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • تاثیر سلامت دهان و دندان بر تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد