Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:36:39 GMT

اپل آپدیت تلگرام را تایید نکرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۲۹۴۸

اپل آپدیت تلگرام را تایید نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، از زمانیکه اپل فروشگاه اپلیکیشن «اپ استور» را راه اندازی کرده، توسعه دهندگان نرم افزار کوچک و بزرگ درگیر چالش های فرایند تایید شرکت هستند و اپ هایشان با تاخیر ارائه یا حذف می شود. در این میان پیام رسان تلگرام نیز با چالش روبرو شده است. پاول دوروف مدیر ارشد اجرایی تلگرام در ۱۰ آگوست پیامی در کانال تلگرامی خود منتشر و اعلام کرد آخرین آپدیت آن به مدت ۲ هفته درگیر فرایند بررسی اپل است و شرکت هیچ اطلاعاتی درباره دلیل این تاخیر ارائه نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت او دیروز درباره آنچه روی داده است در کانال تلگرام خود صحبت کرد. به گفته دوروف اپل به تلگرام اعلام کرده باید یک ویژگی جدید به نام Telemoji را حذف کند. این ویژگی در حقیق یک نسخه انیمیشنی با کیفیت از ایموجی های معمول است.

به گفته مدیر ارشد اجرایی تلگرام این قابلیت شبیه مجموعه ایموجی هایی است که اپل استفاده می کند. او در پستی نوشت: این اقدام اپل گیج کننده است زیرا Telemoji بعد جدیدی به ایموجی هایی با وضوح کم افزود و اکوسیستم آنها را غنی تر کرد.

در حقیقت دوروف اشاره کرد در آپدیت جدید تلگرام بیش از ۱۰ پک ایموجی تازه وجود دارد و شرکت مدت زمانی را به ساخت تله موجی اختصاص می دهد که حتی خاص تر باشد.

کد خبر 5562569

منبع: مهر

کلیدواژه: اپل تلگرام شبکه اجتماعی حاکمیت سایبری شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی نوآوری ماهواره خیام ایالات متحده امریکا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خودروی خودران شرکت اسپیس ایکس حسگر فیس بوک ماهواره قانون محقق ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت موعود شمخانی تایید شد

به گزارش خبرآنلاین، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با برنا خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900707

دیگر خبرها

  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • مارکوس تورام، فدریکو دی مارکو و داویده فراتزی و انجام چالش ایموجی / فیلم
  • اپل دوباره با اوپن‌ای‌آی سر میز مذاکره نشست
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد