Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@08:16:07 GMT

عشق و تعهد خبرنگاران را ایستاده نگه داشته است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۲۹۹۲

عشق و تعهد خبرنگاران را ایستاده نگه داشته است

یادداشت مرتضی کوهی دهکردی، مدیرروابط عمومی معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران به بهانه ۱۷مرداد، روز خبرنگار

هرسال  در نیمه گرم تابستان روزی به نام خبرنگار خودنمایی می‌کند. البته که فعالیت در این عرصه زمان خاصی را نمی‌شناسد و همواره، شب ،روز، ماه ، سال، گرما، سرما با کار و حرفه خبرنگاری عجین است. 

در عصر ارتباطات هنوز و هنوز دغدغه‌های یک خبرنگار به وسعت یک دنیای بیکران است که بر روی کاغذ نمی‌‎گنجد، چرا که این روزها دغدغه‌ها و مشکلات این قشر از جامعه که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند کم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلاتی همانند عدم امنیت شغلی، وجود استرس همیشگی، سختی کار، کم لطفی و بی‌مهری با خبرنگار و ده‌ها مشکل دیگر، امروزه در فعالیت حرفه‌ای یک خبرنگار جزو موارد عادت شده این قشر زحمتکش و کم توقع بوده و هست. 

 در روزگار ما خبرنگاران با پذیرش و تحمل بسیاری از هزینه‌ها و گرفتاری‌هایی که در مسیر تلاش حرفه‌ای شان با آن روبه‌رو هستندبا بکارگیری تخصص وبا چاشنی عشق به کارشان تاثیرگذاری زیادی رادر آگاهی بخشی به افراد جامعه ایفا مینمایند.

در این حرفه شریف، این عشق و تعهد است که یک خبرنگار را همچون قلم خود ایستاده و پابرجا نگه می‌دارد چراکه کم نیستند روزنامه نگاران و خبر نگارانی که سال‌ها دست به قلم بوده‌اند و اکنون در بی کسی و تنهایی روزهای بسیار سخت و دشواری را سپری می‌کنند. افرادی که نه حقوق بازنشستگی دارند و نه از خدمات بیمه‌ای استفاده می‌کنند و این فقط عشق و علاقه و تعهدشان بوده که همچنان آنان را پابرجا نگه داشته است. 

بیایید در روز خبرنگار آرزو کنیم که روزی در آینده نه چندان دور فرا برسد که این قشر زحمتکش که همواره برای ارتقای افکار عمومی قلم میزنند، بیش از پیش مورد توجه مسوولین قرار گرفته و به حقوق حقه خود برسند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی مصباح، صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمان به عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری استان کرمان روند کاهشی داشته و اکنون کمترین میزان نرخ بیکاری در ۱۶ سال گذشته داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تعداد ۵۴ کاریابی در استان کرمان فعالیت می‌کنند افزود: امروز مراکز کارآفرینی که می‌توانند در ایده‌پردازی و اشتغال پیشران باشند به ۲۸ مرکز افزایش پیدا کرده‌اند.

مصباح، گفت: در بحث‌های اشتغالزایی در تبصره ۱۸، تعداد ۳ هزار و ۵۵۵ مجوز مشاغل خانگی در استان کرمان ایجاد شده که از این تعداد، یک هزار مجوز منجر به شغل شده است.

کد خبر 6094381

دیگر خبرها

  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم