Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد نیک بین در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: ما در مجلس بودجه را تصویب می‌کنیم و منابع و مصارف هم مشخص می‌شود اما متأسفانه دولت به درستی آن را اجرا نمی‌کند و رئیس جمهور جهادی کشورمان هم بارها در این زمینه تذکر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی قرار بر این شد که وام‌های ۲۰۰ میلیون تومانی روستایی داده شود اما سازمان برنامه و بودجه به جهت آنکه ضمانت نامه مابه التفاوت نرخ سود را ارائه نکرده، هنوز این وام‌ها پرداخت نمی‌شود و مردم روستاها از بهمن ۱۴۰۰ تا الان معطل دریافت وام روستایی و اجرای مصوبه مجلس هستند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین ضمانت‌های بانکی به گونه‌ای است که بسیاری از روستاییان توان دریافت وام ازدواج و اشتغال را ندارند. برای مثال در قانون مصوب شده است برای دریافت وام ازدواج یک ضامن کافی است اما بانک‌ها این مصوبه را رعایت نمی‌کنند.

نیک‌بین افزود: همچنین برای ضمانت طرح اشتغال هم مطابق با قانون قرار بر این بود که سند اجرای محل طرح به عنوان ضمانت مورد استفاده قرار گیرد که بانک‌ها به این مصوبه هم عمل نمی‌کنند که حتماً باید این موضوعات مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی تأکید کرد: در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طرح‌ها و لوایحی مورد بررسی قرار می‌گیرد که ضرورتی ندارد چرا که کشور موضوعات بسیار مهمی دارد و باید آن موارد مورد بررسی قرار گیرد. برای مثال بحث برجام کش و قوس زیادی دارد و ابهامات زیادی را ایجاد کرده که باید در صحن مجلس این موضوع و روند مذاکرات بررسی شود و شرایط موجود به سمع و نظر مردم برسد.

کد خبر 5562617 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: صحن مجلس برجام مذاکرات وین مجلس شورای اسلامی فلسطین پیام تسلیت حسین امیر عبداللهیان سیدابراهیم رئیسی میرحسین موسوی رژیم صهیونیستی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی هیئت دولت انقلاب اسلامی ایران دولت سیزدهم ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز خبرنگار محمد مخبر مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا طرح فجرانه ادامه خواهد داشت، گفت: برای ادامه پرداخت جایزه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ الکترونیکی (طرح فجرانه) موضوع در حال پیگیری و بررسی است. به زودی نتیجه اعلام می‌شود.

وی در پاسخ پرسش دیگری مبنی بر پرداخت سهام عدالت متولدین امسال هم اظهار کرد: در این خصوص موضوع باید از طریق سخنگوی دولت پیگیری شود.

کد خبر 6090963 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • حماس: پاسخ رسمی تل‌آویو به پیشنهاد‌های خود را دریافت کردیم