Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@07:15:53 GMT

زیرساخت ها و امکانات فرهنگی ایلام مناسب نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۳۱۷۸

زیرساخت ها و امکانات فرهنگی ایلام مناسب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید امامی صبح یکشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام اظهار کرد: رویکرد دولت در دوره جدید این است که با تقویت سرمایه و میراث و هویت ملی و اسلامی، مخصوصاً در زمینه خانواده‌ها و نشاط، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه زیرساخت‌ها و امکانات فرهنگی موجود در این استان، چندان شایسته تمدن، پیشینه و هویت غنی استان ایلام نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به بیکاری جوانان استان، تقویت فرهنگ کار ضروری است از طرفی تقویت و ترویج فرهنگ نماز از دیگر مسائلی است که می‌تواند در رفع آسیب‌های اجتماعی استان ایلام موثر واقع شود.

امامی تاکید کرد: تقویت غنای فرهنگی و زبان محلی استان ایلام ظرفیت بسیار مهمی برای ارتباط با کُردهای شیعی در کشور عراق است و تبادل فرهنگی بسیار خوبی می‌تواند در این زمینه صورت بگیرد.

کد خبر 5562644

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مجید امامی فرهنگ عمومی شورای فرهنگ عمومی بوشهر ویروس کرونا محرم 1401 سفر استانی خطبه های نماز جمعه روز خبرنگار کرمانشاه اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران ماه محرم گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ در این مراسم با اشاره به اهمیت تقویت بنیه فرهنگی و عقیدتی در جامعه بر راه اندازی سازمان‌ها و تشکل‌های عقیدتی سیاسی و فرهنگی و تقویت آن‌ها برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان تأکید شد.

دیگر خبرها

  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود