Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شرکت عمران سهند گفت: تلاش می‌کنیم تکمیل روشنایی ۵۰ درصدی آزاد راه تبریز- سهند را طی روزهای پیش رو تا هفته دولت به نتیجه نهایی برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از آذربایجان شرقی، غلامرضا اقبالی در نشست هم‌اندیشی با اهالی رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: اصلی ترین مأموریت نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید بر عهده شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید است و عمده این سهمیه متوجه شرکت عمران سهند است به‌طوری که در گام اول عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در کل شهرهای جدید کشور سهم ۱۰ درصد متعلق به شهر جدید سهند و شرکت عمران سهند درصد چشمگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار این وظایف و مسئولیت‌ها، ایجاد فضاها و خدمات زیربنایی و روبنایی شهر از دیگر وظایف شرکت عمران سهند محسوب می‌شود.

سرپرست شرکت عمران سهند ادامه داد: مهم‌تر از این موارد در دولت سیزدهم در کنار ساخت و سازها و موضوع جهش تولید مسکن تاکید به پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی در شهرهای جدید است که نتیجه این پیوست‌ها پرداختن به مسائل زیستی، انسانی، اسلامی و دینی شهرهای جدید، به عنوان محور تمام فعالیت‌های دولت سیزدهم معرفی شده است.

اقبالی در رابطه با تکمیل نواقص آزاد راه تبریز-سهند از جمله روشنایی این آزاد راه گفت: پیمانکار قبلی اجرای طرح روشنایی پنج کیلومتر اول از سمت سهند به تبریز خلع ید شده و فرآیند فراخوان و مناقصه برای تعیین پیمانکار جدید صورت گرفته و در آینده نزدیک به نتیجه خواهد رسید.

وی افزود: سعی می‌کنیم با تسریع این روند تکمیل روشنایی ۵۰ درصدی آزاد راه تبریز-سهند را روزهای پیش رو تا هفته دولت به نتیجه نهایی برسانیم.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند در پاسخ به سوالی در رابطه با دلیل عدم حضور استاندار آذربایجان شرقی در مراسم تودیع و معارفه، حواشی این مراسم و احتمال ادامه این اختلاف سلیقه تاکنون، گفت: علت اصلی اتفاقی که در روزهای اول تودیع و معارفه پیش آمد بخاطر عدم شفافیت رسانه‌ها بود، با استانداری، شورای مسکن، مراکز و واحدهای تابعه استانداری که با آنها ارتباط داریم کاملاً روابطمان حسنه است و هیچ مشکلی نداریم.

اقبالی خاطرنشان کرد: همایش قابلیت‌های سرمایه گذاری در شهر جدید سهند در روزهای آینده برگزار خواهد شد و در رابطه با این موضوع بسته‌های سرمایه گذاری جهت ارائه به سرمایه گذاران محترم آماده شده است.

کد خبر 596210

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تبریز آذربایجان شرقی مسکن پروژه هاي عمراني نهضت ملی مسکن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت عمران سهند آزاد راه تبریز شهرهای جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل، معاونین و مدیران این مناطق در مشهد برگزار شد، «اروند» توانست در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را کسب نماید.

دیگر خبرها

  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند