Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین آماده سازی تیم پاس با حضور بازیکنانی که با این تیم قرارداد دارند، زیر نظر علی اکبر پورمسلمی و خداداد برزگر برگزار شد.

علی اکبر پورمسلمی سال ۹۳ دستیار داود مهابادی در تیم پاس بود و هم اکنون نیز مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون کشور در دوره‌های مربیگری درجه آ است.

خداداد برزگر نیز بیش از ۳۰ سال به عنوان مربی در تیم‌های مختلف استان همدان فعالیت داشته است و در سال ۱۳۸۸ به عنوان سرمربی تیم‌های نوجوانان پاس همدان منصوب شد و توانست با قهرمانی در مسابقات استانی به رقابت‌های لیگ دسته اول نوجوانان کشور صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سابقه سرمربیگری تیم فوتبال بهزیستی همدان در تمامی رده‌های سنی را دارد و علاوه بر مربیگری در شهرداری و نیز مدیریت آکادمی و مدرسه فوتبال پاس، در سال ۹۲ به عنوان مربی سال فوتبال همدان برگزیده شد.

برزگر به دلایل خانوادگی مدتی در تهران اقامت داشت، اما سال قبل به همدان بازگشت و به عنوان یکی از چهره‌های مطرح و ماندگار فوتبال همدان از وی نام برده می‌شود.

محمدرضا آرتیمانی سرپرست تیم پاس با اشاره به وضعیت این تیم گفت: مدیرعامل باشگاه ظرف روز‌های آینده توسط هیأت امنا معرفی خواهد شد.

او گفت: به درخواست هیأت امنا نسبت به شروع تمرین تیم اقدام کردیم چرا که فرصت چندانی تا شروع لیگ ۲ باقی نمانده و باید هرچه سریعتر تکلیف مدیریت و کادر فنی تیم مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: این یک استارت دوباره است

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور پیش از رویارویی تیمش با ذوب‌آهن در جام حذفی گفت: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است

به گزارش ایسنا، تراکتور غروب جمعه، هفتم اردیبهشت، در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان ذوب‌آهن خواهد بود. این مسابقه از دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران برگزار می‌شود.

حمید مطهری، سرمربی تازه‌وارد تراکتور، در نشست خبری پیش از بازی تراکتور و ذوب‌هن گفت: قبل از هر چیز جا دارد بگویم خوشحالم که به عنوان مسئول فنی در خدمت تیم بزرگ تراکتور با هواداران محترم و پرشورش هستم و دوست دارم مثل همیشه یار ۱۲ تیم‌شان باشند.

او که به تازگی کادر فنی تیم ملی را برای هدایت تراکتور ترک کرده است، افزود: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است و دوست دارم هواداران مثل همیشه تیم‌شان را حمایت کنند. تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم به خمس و همکاران محترمشان و برای ایشان و همکارانشان آرزوی موفقیت دارم.

مطهری ادامه داد: از دیروز به تیم اصافه شدم و اولین جلسه تمرینی فراتر از انتظارم بود و بازیکنان خیلی امیدوارم کردند. بازیکنان توانمندی‌اند و باید این را در چمن سبز نشان دهند و با جنگندگی و نتیجه خوب باید هوادار را راضی کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • فقط ۳ درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند
  • «لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!
  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد