Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره و بعد از تعویق های چند باره، سرانجام رأی دادگاه CAS درباره پرونده آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی و سابق استقلال صادر شد و همان رأی که پیش از این توسط فیفا صادر شده بود، مورد تأیید قرار گرفت.

در میانه های راه لیگ نوزدهم بود که استراماچونی به دلیل عدم دریافت حقوق خود، ایران را به مقصد ایتالیا ترک کرد و پس از آن، تلاش های مدیران باشگاه برای بازگشت این سرمربی بی نتیجه بود و او با طرح شکایتی نزد فیفا، خواستار دریافت تمام مبلغ قراردادش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن و در آبان سال 99 بود که فیفا با صدور رأی به سود استراماچونی، استقلال را محکوم به پرداخت یک میلیون و 300 هزار یورو کرد که آبی ها با بردن این رأی به دادگاه حکمیت ورزش خواستار کاهش مبلغ مذکور شدند و سرانجام نیز این رأی در دادگاه CAS مورد تأیید قرار گرفت.

باشگاه استقلال با محکومیت در این پرونده که پیگیری آن به وکلای خارجی سپرده شده بود، علاوه بر مطالبات مربی ایتالیایی باید جریمه تاخیر بابت اعتراض به دادگاه CAS و همچنین حق‌الوکاله سنگینی را نیز به وکلای خارجی پرداخت کند.

براساس رای صادر شده، باشگاه استقلال ملزم به پرداخت مبلغی حدود یک میلیون و چهارصد هزار دلار است و باید دید مدیران فعلی باشگاه، چالشی که از دوره‌های قبلی ایجاد شده را چگونه پشت سر می‌گذارند.

منبع: فارس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر آندره آ استراماچونی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکهزار و ۳۵۸ پرونده تخلف اقتصادی فروردین ماه امسال، وارد شعب این نهاد شد و کار رسیدگی به آنها انجام شده است.

وی بیان داشت: از این تعداد پرونده یکهزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات بوده است.

لقمانی اظهار داشت: همچنین ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده نیز مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

وی افزود: گزارش این تعداد فقره پرونده وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده و عملکرد این سازمان در رسیدگی به پرونده‌های مذکور مطلوب بوده است.

کد خبر 6087770

دیگر خبرها

  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام