Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوستان ۱۳ هکتاری ایرانیان، متعاقب تکمیل اقدامات باقی مانده عمرانی و رفع نواقص احتمالی به زودی در اختیار شهروندان مناطق جنوبی پایتخت قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  هادی حق بین مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات اجرایی فاز نخست بوستان 13 هکتاری ایرانیان واقع در محله خلازیر در مراحل پایانی قرار دارد و این فاز از پروژه به زودی تحویل شهروندان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان آنکه علاوه بر اتمام عملیات اجرایی نمازخانه، احداث مسیرهای ۱، ۳، ۴ و ۵ بوستان ضمن اجرای اقداماتی از قبیل لایه‌ریزی (خاکریزی)، جدول کشی، اجرای بتن مگر و بتن مسلح و کف سازی به اتمام رسیده است، یادآور شد توسعه فضای سبز و کاشت درختان، نصب مبلمان همچنین وسایل ورزشی و بازی کودکان توسط سازمان بوستانها و فضای سبز در حال انجام است و اقدامات تاسیساتی شامل نصب تجهیزات پمپخانه، آبنما، سیستم آبیاری، نورپردازی و روشنایی که توسط سازمان عمرانی مناطق در حال انجام می باشد نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

حق بین با اشاره به اینکه عمده کارهای باقی مانده در این پروژه مربوط به عملیات اجرایی مسیر ۷ است، از فعالیت پیمانکار متعاقب تامین منابع مالی این بخش از پروژه خبر داد.

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث بوستان ایرانیان به مرز 96 درصد رسیده است. 

گفتنی است فاز نخست بوستان ایرانیان که توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در محدوده منطقه 19 و بنا بر سفارش سازمان پارک ها و بوستان ها در حال اجرا می باشد، شامل ۷ مسیر مختلف پیاده روی، مسیر ویژه دوچرخه، مسیر ویژه نابینایان، آب نما، زمین بازی کودکان و زمین ورزشی چند منظوره است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری تهران عمرانی سازمان عمرانی مناطق عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در نشست راه‌اندازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره در بندر خرمشهر گفت:بندر خرمشهر آمادگی کامل برای برقراری خط مسافری دریایی از خرمشهر به بصره و برعکس را در سریع ترین زمان ممکن دارد.

وجود نظام تعرفه‌ای مناسب، جذاب و شفاف برای بازاریابی و ترغیب تردد مسافران از طریق تردد دریا با اعطای تخفیف ۹۰ درصدی در هزینه حقوق و عوارض شناور‌های مسافری ایرانی و خارجی از امکانات قابل توجه موجود در بندر خرمشهر است.

او از تدوین یک بسته پیشنهادی برای ارائه به طرف عراقی با هدف ایجاد رونق این خط مسافربری خبر داد.

او با اشاره به تاکید مدیران ارشد ۲ کشور ایران و عراق در نشست هفته گذشته و تاکید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: امید است خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره و برعکس به صورت آزمایشی در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی شود تا با شناسایی مشکلات و چالش‌ها، مقدمات برای تردد گسترده زائران در ایام اربعین حسینی فراهم شود.

بنا بر اظهارات عسکری بندر خرمشهر در عرصه‌های ایمنی و حفاظت ناوگان، تجسس دریایی، یدک‌کشی، مقابله با آلودگی دریایی، حضور در مواقع اضطرار برای جست‌وجو و نجات، پشتیبانی از حوادث، ارائه خدمات پزشکی به مسافران به صورت آنلاین و دیگر موارد موردنیاز توانایی همکاری و همراهی با طرف عراقی را دارد. 

 بندر خرمشهر یکی از بنادر یازده‌گانه ایران با ۲۳۰ هکتار و به عنوان سومین بندر صادراتی غیر نفتی کشور به شمار می‌رود، دارای یک ترمینال مسافری دریایی به نام خلیج فارس با ۶ هزار متر مربع مساحت و ۲ پست اسکله است که روزانه می‌تواند به ۲ هزار و ۵۰۰ مسافر خدمات‌دهی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد