Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@16:04:24 GMT

ساماندهی مشاغل مزاحم در اولویت شورای ششم شیراز

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۳۶۶۱

ساماندهی مشاغل مزاحم در اولویت شورای ششم شیراز

رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تشکیل کارگروه برای رفع موانع صنوف و انتقال آنها به کارگاهای خدماتی ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود زارعی، امروز _یک‌شنبه بیست‌وسوم مردادماه_ در بازدید از مجتمع کارگاهی سنگ‌فروشان با اشاره به ضرورت تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع برای انتقال صنوف مزاحم به کارگاه‌های خدماتی، اظهار کرد: برای انتقال مشاغل مزاحم عزم جدی وجود دارد تا رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص لزوم ساماندهی مشاغل مزاحم، ادامه داد: لازم است برای همکاری و هماهنگی بیشتر تمام دستگاه‌های متولی و خدمات‌رسان، کارگروه تخصصی رفع موانع انتقال مشاغل مزاحم تشکیل شود.

رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: این کارگروه می‌تواند زمینه همکاری تمام دستگاه‌ها را با کمیسیون بند ۲۰ و شهرداری شیراز برای ساماندهی صنوف و مشاغل مزاحم شهری و تسهیل امور فراهم کند.

کد خبر 596214

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم مدیریت شهری مسعود زارعی شورای شهر شیراز واحدهای صنفی انتقال مشاغل مزاحم شوراي اسلامي شهر شيراز عضو شورای اسلامی شهر شیراز ساماندهی مشاغل مزاحم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مشاغل مزاحم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار کرد: رئیس‌جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود