Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس فدراسیون تنیس روی میز به کارشناسی عملکرد نمایندگان پینگ پنگ ایران در بازی‌های هم‌بستگی اسلامی پرداخت.

دبیرکل پیشین فدراسیون تنیس روی میز گفت: با ظهور پدیده‌هایی مثل هدایی و احمدیان دیگر کار برای نوشاد و نیما عالمیان ساده نیست.

 

پیمان حسنی، دبیرکل پیشین فدراسیون تنیس‌روی‌میز در گفت‌وگو با طرفداری پیرامون افتخارآفرینی بانوان پینگ‌پنگ‌باز ایران در بازی‌های هم‌بستگی اسلامی ۲۰۲۱ اظهار داشت:

در این دوره نسبت به دوره گذشته که سال ۲۰۱۷ در باکو برگزار شد، یک مدال بانوان بیش‌تر کسب کردیم که در ماده انفرادی برای اولین بار و توسط ندا شهسواری با نشان نقره به دست آمد اما باید گفت که تیم‌ها در دوره قبل، قوی‌تر از این دوره بودند؛ اگر چه تیم ترکیه هم واقعاً امسال نمایش بسیار خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه بیان داشت:

به چند موضوع باید واقع‌بینانه نگریست؛ مسابقات دوره گذشته در باکو حائز رنکینگ جهانی بود و بسیاری از پینگ‌پنگ‌بازان مطرح و اصلی کشورها برای افزایش امتیاز و جایگاه جهانی خود در مسابقات شرکت داشتند اما بازی‌های قونیه در تنیس‌روی‌میز، حائز زنکینگ جهانی نبود و به همین دلیل چند بازیکن سطح اول و اصلی کشورها به ترکیه نرفتند.


حسنی درباره چالش‌های تیم‌های ایران عنوان داشت:

این عدم استقبال ورزشکاران از تورنمنت قونیه در تنیس‌روی‌میز بانوان نمود بیش‌تری داشت. در تیم‌های آقایان مشکلات فنی‌مان همیشه کم‌تر بوده و چالش خاصی نداشتیم، از این رو می‌توان گفت قهرمانی تیمی و انفرادی نمایندگان ما قابل پیش‌بینی بود.


او بااشاره به ضعف میزبان گفت:

کشور ترکیه هم در برگزاری بازی‌های هم‌بستگی و هم در برنامه‌ریزی مسابقات بسیار ضعیف و بی‌نظم عمل کرده؛ در حدی که نمایندگان ما تا یک روز قبل از آغاز بازی‌ها از رقیب خود خبر نداشتند و این موضوع باعث افزایش سردرگمی شرکت‌کنندگان شد و طبعاً هم بهترین آنالیزهای ممکن برای همه کشورها صورت نگرفت که جای تأسف داشت.


دبیر پیشین فدراسیون تنیس‌روی‌میز تأکید داشت:

در کل نتیجه‌ای که گرفتیم مثبت بوده؛ مثلاً تیم زنان ترکیه ۲ بازیکن خیلی خوب داشت و در ماده انفرادی رتبه اول و سوم را به‌دست آوردند، بنابراین بازیکنانی را در ماده تیمی بانوان شکست دادیم که ممکن بود به آن‌ها ببازیم چون کیفیت بسیار بالایی داشتند. قطعاً روحیه مجموعه تیم‌های ملی و فدراسیون با این عناوین بالاتر خواهد رفت و به تدارکات‌مان برای مسابقات جهانی مهرماه کمک خواهد کرد. ضمن این که کاروان ما با ترکیه هم در رقابت مستقیم بوده و این مدال‌ها تأثیر به‌سزایی برای جایگاه ایران داشت.


وی در رابطه با عدم شرکت نوشاد عالمیان در ماده انفرادی رقابت‌ها تصریح داشت:

نوشاد در چند ماه گذشته درگیر لیگ تنیس‌روی‌میز فرانسه بوده و این چالش‌های سخت روی مسائل فنی و یا روحی بازیکن تأثیر خواهد گذاشت که من فکر می‌کنم مسئله عالمیان، موارد روحی و روانی بوده چون در مسابقات انفرادی با همه رقبا چالش‌های مستقیم هست اما در ماده تیمی، این چالش‌ها در آن حد نیست.


حسنی در این باره اذعان داشت:

اگر این مسابقات رنکینگ جهانی داشت، شاید نوشاد در ماده انفرادی هم شرکت می‌کرد اما از آن جا که احتمال اول و دومی برای نمایندگان ما بوده و کسی هم در رقبا وجود نداشت که نوشاد بداند با ایرانی‌ها دچار چالش خواهد شد، ترجیح داد انصراف بدهد و در ماده تیمی باشد. نوشاد این روحیه‌ها را دارد که خودش وارد چالش‌های سنگین شود.


مشاور رئیس فدراسیون تنیس‌روی‌میز در خصوص تقدیر فدراسیون از مدال‌آوران خاطرنشان ساخت:

با توجه به این که در دوره قبلی هم چنین برنامه‌ای وجود نداشت و الان هم مشکلات مالی بسیاری در فدراسیون هست، بعید می‌دانم که چنین اتفاقی رخ بدهد مگر آن که فدراسیون با اسپانسری صحبت کند که تقدیر به‌جا و شایسته در حدی که به مدال‌آوران ایرانی بر نخورد، از آن‌ها داشته باشیم اما من در شرایط فعلی بعید می‌دانم و باید با علی‌قارداشی رئیس فدراسیون صحبت کنم.


او هم‌چنین ابراز داشت:

واقعیت را بگویم؛ مسابقات هم‌بستگی اسلامی جزو تورنمنت‌های اصلی و حائز اهمیت تنیس‌روی‌میز نیست و جایگاه رقابت‌های قاره‌ای و جهانی را ندارد. مشکلات مالی هم که در فدراسیون کم نیست و ۴ اعزام پرهزینه و حساس را پیش رو خواهیم داشت. البته که امسال شرایط مالی برای ورزشکاران بد نبوده و وضعیت خوبی وجود داشته.


حسنی نهایتاً پیرامون درخشش امیرحسین هدایی مقابل نیما عالمیان و گرفتن مدال طلا در فینال تمام ایرانی گفت:

هدایی ۲ سالی هست که در سطح بالایی بازی می‌کند و لژیونر ما در اروپاست. او نسبت به بقیه رشد خیلی خوبی داشته و در کنار احمدیان که از تاپ‌های ماست، قطعاً برای نیما و نوشاد عالمیان مشکل‌ساز می‌شوند. عالمیان‌ها دیگر کار ساده‌ای نخواهند داشت.
 

اخبار داغ 

استوری دانشگر در کنار ساپینتو / عکس یورگن لوکادیا بالاتر از کریستیانو رونالدو در سایت ترانسفر مارکت فعال کننده چهارمین اهرم اقتصادی بارسلونا: فلورنتینو پرز با همین سیاست، رئال مادرید را نجات داد تن هاخ: رونالدو می خواهد از منچستریونایتد جدا شود؟ این تصور شماست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون تنیس روی میز ماده انفرادی هم بستگی چالش ها بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران یعنی سعید اسماعیلی عبور کند.
ستاره ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان آسیا بر سکوی نخست ایستاد. حالا کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده ایران در المپیک پاریس، گرایی و اسماعیلی را به مسابقات رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت تعیین ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس هم رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و امیررضا ده بزرگی از فارس و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم هم با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و محرومیتش، مقرر شد به محمدعلی گرایی شانس مجددی برای حضور در ورزن ۸۲ کیلوگرم داده شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک