Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا از هفته گذشته آغاز شده و در همین رابطه بهترین مهاجمان اروپا در ۷ لیگ معتبر قاره سبز معرفی شدند. بر این اساس سایت «اسکواوکا» با انتشار آماری بهترین مهاجمان قاره اروپا از حیث میانگین گلزنی و پاس گل در یک هفته گذشته در ۷ لیگ معتبر اروپایی را معرفی کرد. در این میان مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو خیلی زود درخشش خود را آغاز کرده و با میانگین گلزنی ۲۳/۱ در ازای ۹۰ دقیقه در لیست ۷ مهاجم برتر اروپا ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب در رده‌بندی این بود که ستاره ایرانی بالاتر از نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن ایستاد. کاپیتان تیم ملی برزیل با میانگین گلزنی ۱۵/۱ در رده هفتم ایستاد و طارمی در رده پنجم بهترین مهاجمان اروپا قرار گرفت. طارمی در سوپر کاپ پرتغال دو گل برای پورتو به ثمر رساند و در هفته اول لیگ پرتغال هم مقابل ماریتیمو دبل کرد. او با ادامه این روند می‌تواند یک رکورد ویژه و منحصر به فرد ثبت کند. بخصوص اینکه در اوج قرار دارد و در سال جام جهانی می‌خواهد با بهترین آمادگی به میدان برود.

طارمی این روزها از میلان پیشنهاد مناسبی دریافت کرده اما فعلاً سکوت را در دستور کار قرار داده تا باشگاه پورتو درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد. به‌صورت غیر رسمی و در حد گمانه‌زنی رسانه‌های ایتالیایی گفته می‌شود میلان برای جانشینی زلاتان ابراهیموویچ روی طارمی نظر مثبت دارد و حتی پیشنهاد ۳۲ میلیون یورویی- نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد تومان- به پورتو ارسال کرده اما هنوز موافقت باشگاه پرتغالی را جلب نکرده است.

طارمی یکی، دو هفته قبل اعلام کرد اگر جای مدیر پورتو بود، مهاجم ایرانی را می‌فروخت. اظهارنظری که زیاد به مذاق هواداران پورتو خوش نیامد. از آن به بعد هم طارمی سکوت کرده و منتظر نظر باشگاه پورتو است. اگر با جدایی‌اش موافقت کنند، راهی تیم جدیدی می‌شود و در غیر اینصورت در پورتو می‌ماند تا این فصل عنوان آقای گلی را کسب کند و کفش طلا را بگیرد. اتفاقی که با آمادگی این روزهای طارمی و ادامه این روند چندان دور از دسترس نخواهد بود.

کد خبر 697700 برچسب‌ها مهدی طارمی پورتو - لیگ پرتغال خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو لیگ پرتغال خبر مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید

در روز‌های اخیر همزمان با برنامه‌های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامک‌های جعلی در خصوص یارانه از سرشماره‌های ناشناس هستیم، به‌عنوان مثال یکی از این پیامک‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده است برای مشاهده یارانه معیشتی از طریق لینکی که در داخل پیامک قرار داده شده است، پیگیری انجام شود، این درحالی است که به‌وضوح یک لینک مشکوک با آدرسی نامعتبر در این پیامک‌ها قرار داده شده است که احتمالاً هدف ارسال‌کنندگان آن سودجویی از مردم است.

 از سوی دیگر باید به این نکته نیز باید توجه داشت که بعد از اردیبهشت ۱۴۰۱ و حذف ارز ۴۲۰۰تومانی، یارانه معیشتی که از سال ۱۳۹۸ برقرار شده بود حذف شد و به‌صورت یکجا یارانه‌های نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب یارانه‌بگیران واریز می‌شود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینک‌های آلوده و مشکوک که در قالب پیامک ارسال می‌شود هشدار داده شده بود.

منبع: تسنیم

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی جنوب کرمان
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند